Gjest amatørr Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg finner ikke boka for å resette ruteren. Har i 2 døgn slitt med oppkopling og måtte ringe "rådyr"-support. Fikk maskina på nett, men ruteren fungerer altså ikke. Koplet opp utenom ruter. Skal ikke restarte, men resette. Noen som kan hjelpe meg? Netgear WGT624 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Prøvd å søke på google? Det kommer haugevis av treff opp på den ruteren. "............................................" 0 Siter
Gjest amatørr Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Prøvd å søke på google? Det kommer haugevis av treff opp på den ruteren. "............................................" Ja, men kommer ikke lenger da jeg synes engelsken blir vel mye teknisk for meg...:0( Skulle gjerne hatt en forklaring på norsk... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ja, men kommer ikke lenger da jeg synes engelsken blir vel mye teknisk for meg...:0( Skulle gjerne hatt en forklaring på norsk... Du må nok lære deg å lese engelsk hvis du skal gjøre slikt :-) "..............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.