Gå til innhold

Fra barnemunn.....

Anbefalte innlegg

Gjest Hønefar :)
Skrevet

Fikk bare så lyst å skirve noe nå.

Skjedde en liten episode på jobb i dag som fikk meg til å le ganske godt. Jeg jobber i en matbutikk og har nettopp klippa meg og har fått en liten sveis som hanekam. Så kommer en mor med en liten unge på en 4-5 år i kassen. Plutselig ser ungen på meg og sier. "Mamma, se HAN ligner på ei HØNE!" Kan si eg fikk omtrent latterkrampe da.....Har småledd av det hele kvellen og nå kommer jeg kanskje til å bli kalt før "høne" på jobb selv om eg er mann :)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jævla bra, og som du vet er det kun unger og fulle mennesker som sier sannheten.:)

Gjest pekka
Skrevet

haha,vil tro du får tilnavn nå ja ;) Grattis med ny sveis :)

Skrevet

Hehe, jævla bra, og som du vet er det kun unger og fulle mennesker som sier sannheten.:)

Fulle unger :)

Skrevet

Den var god Hønefar!

Hilsen Hønemoren.

Gjest togli
Skrevet

*ler*

Som trebarnsmor selv, må jeg si jeg har medfølelse med den mammaen!

Godt du tar det som en mann, høne eller ei ;-)

Gjest Hønefar :)
Skrevet

Fulle unger :)

Jaja, blei nå litt "mobba" på jobb i dag. Fikk nå høre det ja. De jeg jobber med kom bort til meg og begynte å kakle som ei høne. (de er jenter ja) Kan godt si jeg ble lettere flau. Men men, ler godt av det selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...