Gjest O2 avhengig Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Er det noen som har opplevd liknende tilstander? Svært skjeldent (under tre gang i året) så opplever jeg en fornemmelse av at pusterøret blir snevret inn. Har ingen diagnose men er dette mulig astma? Har ellers meget lett for å puste. Under "anfallene" eller indikasjonene som er mer medisinsk riktig å betegne de som, får man en fornemmelse om å ha innsvervret luftrør. Som om noen holder et mildt / littegranne ubehagelig kveletak på en, men ikke hardt. Det kjennes ut som et eventuellt press kommer forfra. Under indikasjonene så får man en mild akutt angst for å kunne kveles. Det medfører en del ubehag og litt svetting men det går som regel over etter et par minutter. Følelsen er jo ikke behagelig men jeg har avventet å kunsultere lege for dette. Er ellers diagnosefri og en frisk og opplagt person i aktiv skole/jobb og annet. Ikke angst, deperasjoner, andre lidelser. Noen som vet hva dette er? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 har ingenting med astma å gjøre iallfall, for der sitter innsnevringen lenger ned i brystet. Høres ut som angst synes jeg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.