Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Dr.Kveim!

Som 20 åring var jeg på konsultasjon hos deg. Jeg hadde bestemt meg for å forstørre brystene siden jeg var så liten og tynn. Du ga meg et nokså oppgitt utrykk og sendte meg mer eller mindre direkte på dør. Ønsket jeg å forandre på kroppen min kunne jeg gå til en annen klinikk. Jeg husker du sa: hadde du ennå vært stygg...-men du stråler jo! Jeg ble så sint på deg og det ble en tårevåt biltur hjem. Kjæresten min var den eneste som var lettet pga din avgjørelse. Han visste at jeg ikke turde å bli operert av noen andre enn deg. I dag -7år senere er jeg såå takknemlig! Jeg har mange ganger tenkt på å levere deg en blomst personlig. Jeg var så alt for ung og jeg trengte aldri noen større bryster for å komme meg gjennom livet. Takk for at det finnes slike som deg! Mvh Camilla

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231694-silikonpupper/
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...