Gå til innhold

få skattepengene tidligere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan du nok ikke.

Og i år skal vi være heldige om vi i det hele tatt får skatteoppgjøret til forventet tid, hørte på radio i morges at utbetaling av skattepenger er blant det som kan bli rammet av en evt. streik i staten.

Skrevet

Og i år skal vi være heldige om vi i det hele tatt får skatteoppgjøret til forventet tid, hørte på radio i morges at utbetaling av skattepenger er blant det som kan bli rammet av en evt. streik i staten.

Tror det der går bra, jeg, typisk skremsels-journalistikk...

laguna1365380434
Skrevet

Nei! :-o jeg skal til USA! Og betale med skattepenger! Med knipen margin mellom utbetaling og bilettkjøp! Au!

Snille Gemini, si at dette ikke er sant!

*betuttet*

Skrevet

Nei! :-o jeg skal til USA! Og betale med skattepenger! Med knipen margin mellom utbetaling og bilettkjøp! Au!

Snille Gemini, si at dette ikke er sant!

*betuttet*

Det er vel et worse case scenario (som det heter på nynorsk), ikke sikkert da. Vi får håpe at det ikke blir streik i statlig sektor, og i alle fall ikke på ligningskontorene (eller hvem det nå er som styrer de utbetalingene).

Skrevet

Det er vel et worse case scenario (som det heter på nynorsk), ikke sikkert da. Vi får håpe at det ikke blir streik i statlig sektor, og i alle fall ikke på ligningskontorene (eller hvem det nå er som styrer de utbetalingene).

Det er Kemneren i byene og Kommunekassereren i mindre kommuner som betaler ut skattepengene. :-)

Og jeg får ikke mine før til høsten uansett. :-(

laguna1365380434
Skrevet

*krysser fingerne knallhardt*

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...