Gemini Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nei, det kan du nok ikke. Og i år skal vi være heldige om vi i det hele tatt får skatteoppgjøret til forventet tid, hørte på radio i morges at utbetaling av skattepenger er blant det som kan bli rammet av en evt. streik i staten. 0 Siter
Mañana Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nei, det kan du nok ikke. Og i år skal vi være heldige om vi i det hele tatt får skatteoppgjøret til forventet tid, hørte på radio i morges at utbetaling av skattepenger er blant det som kan bli rammet av en evt. streik i staten. Tror det der går bra, jeg, typisk skremsels-journalistikk... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nei, det kan du nok ikke. Og i år skal vi være heldige om vi i det hele tatt får skatteoppgjøret til forventet tid, hørte på radio i morges at utbetaling av skattepenger er blant det som kan bli rammet av en evt. streik i staten. Nei! :-o jeg skal til USA! Og betale med skattepenger! Med knipen margin mellom utbetaling og bilettkjøp! Au! Snille Gemini, si at dette ikke er sant! *betuttet* 0 Siter
Gemini Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nei! :-o jeg skal til USA! Og betale med skattepenger! Med knipen margin mellom utbetaling og bilettkjøp! Au! Snille Gemini, si at dette ikke er sant! *betuttet* Det er vel et worse case scenario (som det heter på nynorsk), ikke sikkert da. Vi får håpe at det ikke blir streik i statlig sektor, og i alle fall ikke på ligningskontorene (eller hvem det nå er som styrer de utbetalingene). 0 Siter
Gyda Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er vel et worse case scenario (som det heter på nynorsk), ikke sikkert da. Vi får håpe at det ikke blir streik i statlig sektor, og i alle fall ikke på ligningskontorene (eller hvem det nå er som styrer de utbetalingene). Det er Kemneren i byene og Kommunekassereren i mindre kommuner som betaler ut skattepengene. :-) Og jeg får ikke mine før til høsten uansett. :-( 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er vel et worse case scenario (som det heter på nynorsk), ikke sikkert da. Vi får håpe at det ikke blir streik i statlig sektor, og i alle fall ikke på ligningskontorene (eller hvem det nå er som styrer de utbetalingene). *krysser fingerne knallhardt* :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.