jubalong70 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Er i barselspermisjon og fullstendig addicted to DOL. 0 Siter
Tweetybilla Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg jobber turnus: dag, kveld og natt. Er aldri inne her i arbeidstiden, det blir på fritiden hvis jeg ikke har annet å gjøre... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Nå har det seg slik at ikke alle her i verden jobber og har arbeidstid mellom 8 og 16. En del studerer og har gjerne fri på dagtid noen dager. Noen er i permisjon av diverse årsaker. Andre igjen er uføretrygdet og noen er kanskje lottomillionærer og gidder ikke jobbe mer. Nok av grunner til at det er folksomt her på dagtid. Har hjemmekontor. Noen dager haster alt, andre dager er det langt mellom jobbene. Jeg er ofte innom Dol når jeg venter på svar på en mail, f.eks. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg er ikke her så ofte som før da jeg er litt lei av dol, synes det har blitt langt mellom interresante tråder.. Kommer sikkert sterkere tilbake når jeg snart går ut i sommerferie og har ferie i 8 uker! (ååå som jeg gleder meg) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Er bare inne når jeg er hjemme. Titter ofte innom, men det er korte besøk. Tilsammen beløper disse korte besøkene seg kanskje til 1 time. 0 Siter
Gjest Hønefar :) Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vel, er inne som regel på kveldstid når jeg har lite å gjøre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.