matildes mor Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Jeg jobber litt i en bedrift som er i en oppbyggingsfase.Kjempegøy og trives utmerket.Jeg er en problemløser og er vant til å tenke nye løsninger og kommer stadig på nye ideer.Jeg får aksept for de fleste forslag og sjefen min setter ofte igang med de endringene jeg har foreslått.Vi har en veldig god dialog og ofte spør han seg selv høyt om hvorfor han ikke har tenkt på det.Han er oppriktig glad for mine innspill og det sier han også. Men,problemet er:min sjef har og en sjef og i det siste synes jeg det har virket som om han tar "æren" for mine ideer.Altså viser seg som en løsningsorientert person til sin sjef.... Seinest idag kommenterte jeg noen endringer som var gjort og sa at det ble bra.Tok en ironisk til han og sier-jøss der hadde du en god ide du! Hvorpå han svarer-takk,det syntest jeg også.... Da begynner jo kverna i hue på meg og jeg tror rett og slett han ikke forteller videre hvilken hjelp han egentlig har i meg.HM!Brikkene begynner å falle på plass.....Dette er ikke de eneste gangene...GRR Shit! Men jeg ville bare klage litt-er litt irritert. Det går nok over-jeg får være tålmodig så går det nok i min favør til slutt. (Om ikke får jeg vel min lønn i himmelen*LOL*) 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Typisk kvinnfolk. Hva i all verden gjør vel det? Gå på jobb og hold kjeften. 0 Siter
matildes mor Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Typisk kvinnfolk. Hva i all verden gjør vel det? Gå på jobb og hold kjeften. Hehe-slik at sånne som deg kan sole seg i glansen av andres ideer?? Typisk mannfolk. 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Hehe-slik at sånne som deg kan sole seg i glansen av andres ideer?? Typisk mannfolk. *Typisk mannfolk* Flink jente, nå begynner du å tenke riktig;) 0 Siter
Gjest æsja meg Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 *Typisk mannfolk* Flink jente, nå begynner du å tenke riktig;) Flink gutt, som fortsetter å manipulere... 0 Siter
Gjest irvin Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Flink gutt, som fortsetter å manipulere... Typisk, jeg ga henne en påskjønnelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.