Gå til innhold

Hva syns dere om denne naboen?

Anbefalte innlegg

Gjest 14785412
Skrevet

Vi har kjøpt oss halvparten av en tomannsbolig, og jeg er veldig usikker på hvordan naboen veggivegg blir.

Første gang vi traff dem sto de utenfor og kranglet høylytt med husbyggeren (Dette er nybygg) om et eller annet de var misfornøyd med.

Vi snakket litt med dem etter at husbyggeren var dratt sin vei, og jeg syns de var ganske bestemte på både det ene og det andre.

Det virket ikke som fruen i huset var spesiellt glad i hunder (synd for det har vi.)

Hun lurte på når vi skulle hugge ned treet på vår eiendom, for det kunne falle på huset.

Pluss at de sa en hel del merkelige ting, som jeg reagerte på, slik som når skulle vi få barn, og barn var jo så koselig, og ditt og datt. (Er ikke det et nokså privat spørsmål å stille? Vi hadde aldri sett dem altså.)

I dag tok dem kaka. De hadde vært og målt bak huset, og vår terasse er 3 - tre cm over på deres eiendom. De selv har terasse på den andre siden av huset. Men de tre cm skulle bort.

Han hadde faen meg tegnet en lang strek på verandaen vår med KULEPENN og skrevet "midten" med store bokstaver.

Jeg kjenner det koker inni meg bare ved tanken.

Er dette en familie vi får trøbbel med i fremtiden mon tro?

Etter hva jeg forsto flytter de fordi de ikke kom så godt overens med naboene sine.

Dette tenker jeg masse på.

Videoannonse
Annonse
Gjest irvin
Skrevet

Hehe, kjerringer igjen. Virkelig morsomt:)

Gjest Tr¨ådstarter
Skrevet

Hehe, kjerringer igjen. Virkelig morsomt:)

Hva mener du med det?

Kjerringer??

Skrevet

Merkelig oppførsel. Er terassen deres på deres eiendom, får de klage til husbyggeren.

Gjest trådstarter
Skrevet

Merkelig oppførsel. Er terassen deres på deres eiendom, får de klage til husbyggeren.

Det er snakk om 3 cm. Jeg mener også at det bør være utbyggeren. Men han tror jeg er ganske lei av den evinnelige klagingen fra den kanten,

Noen skjønner ikke at de kommer lengst med det positive.

For meg spiller fosåvidt ikke terassen noen rolle, det var det at de tegnet på den som gjorde meg forbannet. Man tegner da ikke på andre folks hus?

Tweetybilla
Skrevet

Synes hun er ei stor bitch jeg... :-) Håper virkelig hun jekker seg ned etter en stund! Lykke til videre i nytt hus!:-)

Angelica :o)
Skrevet

Det var vel en grunn til at de andre flyttet derifra :/

Gjest irvin
Skrevet

Hva mener du med det?

Kjerringer??

De krangler støtt.

matildes mor
Skrevet

Flytt!

Det blir bare verre-garantert!

Skrevet

Bare det å kjøpe seg inn i en tomannsbolig.....*grøss* da heller bo i blokk.

Skrevet

Det er snakk om 3 cm. Jeg mener også at det bør være utbyggeren. Men han tror jeg er ganske lei av den evinnelige klagingen fra den kanten,

Noen skjønner ikke at de kommer lengst med det positive.

For meg spiller fosåvidt ikke terassen noen rolle, det var det at de tegnet på den som gjorde meg forbannet. Man tegner da ikke på andre folks hus?

Jeg er helt enig med deg.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Er dette en familie vi får trøbbel med i fremtiden mon tro?"

I fremtiden? Det høres ut som om dere står til låra i dritt allerede.

Selg mens boligprisene fortsatt er på topp.

Mrs. Wallace
Skrevet

De krangler støtt.

At han som tegnet streken var ei kjerring, mener du?

Mrs. Wallace
Skrevet

Her er det duket for massevis av store og små irritasjoner, ja.

Grøss & gru.

Skrevet

Bare det å kjøpe seg inn i en tomannsbolig.....*grøss* da heller bo i blokk.

He he. Er det ikke potensielt flere naboer å krangle med i en blokk enn i en tomannsbolig!?!?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

He he. Er det ikke potensielt flere naboer å krangle med i en blokk enn i en tomannsbolig!?!?

I en blokk, er det ingenting å krangle om:)

Skrevet

I en blokk, er det ingenting å krangle om:)

Trappevask? ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Trappevask? ;-)

Åja, tenkte jeg ikke på.

Bor selv i enebolig og det gikk helt fint i mange år, men så gikk det som det så ofte gjør med naboer.

Man begynner å krangle om en mulig bygging ,trær og hekker og slikt:)

Og nå tar det aldri slutt virker det som.

Jeg har meldt meg ut og lar mennene bråke med advokater.

Det er jo helt sinnsykt dette her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...