Gå til innhold

Hva syns dere om denne naboen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en blokk, er det ingenting å krangle om:)

Høy musikk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, tenkte jeg ikke på.

Bor selv i enebolig og det gikk helt fint i mange år, men så gikk det som det så ofte gjør med naboer.

Man begynner å krangle om en mulig bygging ,trær og hekker og slikt:)

Og nå tar det aldri slutt virker det som.

Jeg har meldt meg ut og lar mennene bråke med advokater.

Det er jo helt sinnsykt dette her.

Ja, helt merkelig hvordan man kan komme på kant med en nabo. Skikkelig kjipt. Vi bodde i rekkehus for noen år siden. Så fant noen ut at de skulle bygge i høyden. Og det ble godkjent. Eneste ulempen var at vi som ikke hadde råd til å bygge ut, ville se ut som små pygmeer innimellom de høye leilighetene. For ikke å snakke om pipa vår, som måtte bli lang som et uvær for å rekke over deres etasje. Vi flytta!

Skrevet

Ja, helt merkelig hvordan man kan komme på kant med en nabo. Skikkelig kjipt. Vi bodde i rekkehus for noen år siden. Så fant noen ut at de skulle bygge i høyden. Og det ble godkjent. Eneste ulempen var at vi som ikke hadde råd til å bygge ut, ville se ut som små pygmeer innimellom de høye leilighetene. For ikke å snakke om pipa vår, som måtte bli lang som et uvær for å rekke over deres etasje. Vi flytta!

Det er utrolig at kommunen godkjenenr slike påbygg.

mumitrollet
Skrevet

Si fra med en gang, at dere forlanger at de vasker bort skiveriene og heller henvender seg til utbygger. Ikke noe vits i at de får inntrykk av at dere tolererer hva som helst. Sett dere i respekt!

Skrevet

Trappevask? ;-)

Trappevasken er inkludert i husleia. :o)

Gjest mirakel*2
Skrevet

herregud! Dere har fått dere et fint problem i dem. Huff, synes synd på dere.

Skrevet

Det er utrolig at kommunen godkjenenr slike påbygg.

Ja, ikke sant??? Var innom for en mnd siden for å se igjen gamle trakter. Flytta for fire år siden. Selv om alt var klart, med tegninger og alt, hadde ingen ennå bygget ut. Og de ivrigste til påbyggingen hadde flytta....

Skrevet

Trappevasken er inkludert i husleia. :o)

Kjekt!!! Har bare bodd i blokk to år, og hadde en arbeidløs og meget sosial ung herremann til nabo under meg. Lytt som det var holdt han oss våkne natt etter natt. Et under at det gikk så bra til eksamen. En natt drev kompisene hans og klatra i balkongen vår fra etasjen under, mens gitarsoloen nådde nye høyder. FARK!!!

Skrevet

Ja, ikke sant??? Var innom for en mnd siden for å se igjen gamle trakter. Flytta for fire år siden. Selv om alt var klart, med tegninger og alt, hadde ingen ennå bygget ut. Og de ivrigste til påbyggingen hadde flytta....

Moren min jobbet mange år i byggesaksavdelingen i kommunen, og hun ville aldri godkjent det.

Skrevet

Moren min jobbet mange år i byggesaksavdelingen i kommunen, og hun ville aldri godkjent det.

Sukk. Da skulle hun ha jobbet i denne kommunen. Var et fantastisk sted, egentlig.

Skrevet

Sukk. Da skulle hun ha jobbet i denne kommunen. Var et fantastisk sted, egentlig.

Enkelte har bare dårlig smak...

Gjest sol etter regn
Skrevet

Kjekt!!! Har bare bodd i blokk to år, og hadde en arbeidløs og meget sosial ung herremann til nabo under meg. Lytt som det var holdt han oss våkne natt etter natt. Et under at det gikk så bra til eksamen. En natt drev kompisene hans og klatra i balkongen vår fra etasjen under, mens gitarsoloen nådde nye høyder. FARK!!!

Men sånn oppførsel går det så klart an å klage på.. Til gagns. Og politiet om det ikke gir seg. Natt etter natt... Herregud, hadde jeg aldri godtatt! Merkelig at noen får seg til å oppføre seg som om andre folk ikke finnes? Det er jo tydelig at hensyn til andre er et heller ukjent begrep.. :|

Skrevet

Enkelte har bare dårlig smak...

Ja, de argumenterte med at det ville gi feltet en "levende look"!

;-/

Skrevet

Ja, de argumenterte med at det ville gi feltet en "levende look"!

;-/

hehe.. :-)

Skrevet

Men sånn oppførsel går det så klart an å klage på.. Til gagns. Og politiet om det ikke gir seg. Natt etter natt... Herregud, hadde jeg aldri godtatt! Merkelig at noen får seg til å oppføre seg som om andre folk ikke finnes? Det er jo tydelig at hensyn til andre er et heller ukjent begrep.. :|

Å, men det gjorde vi jo. Politiet var nesten på fornavn med oss etterhvert.Han var ung, arbeidsløs og glad i sterke saker. Og hadde null respekt for medmennesker og autoriteter.

Svært godt å flytte derfra.

Mista nikket
Skrevet

Ta og kontrollmål. Se om hans tall stemmer. Ikke ta alt for god fisk. Lykke til.

Gjest irvin
Skrevet

At han som tegnet streken var ei kjerring, mener du?

Han er sikkert en dårete tøffel som lar seg diktere av kjerringa.

Burde vært skutt:)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Å, men det gjorde vi jo. Politiet var nesten på fornavn med oss etterhvert.Han var ung, arbeidsløs og glad i sterke saker. Og hadde null respekt for medmennesker og autoriteter.

Svært godt å flytte derfra.

Ååh.. Ja, en har lite å sanksjonere med så lenge folk eier leiligheten dessverre.. :(

Godt at dere flytta, men synd om dere måtte det pga bråk og uhygge.

Skrevet

Det går an å klage vet du. Hvis direkte anmodninger nådde frem hadde jeg gått videre til styret.

Skrevet

He he. Er det ikke potensielt flere naboer å krangle med i en blokk enn i en tomannsbolig!?!?

Nei - man får flere å dele idioten med :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...