Gjest Trenger litt penger Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 For noen år siden var jeg syk, var sykemeldt ett år og fikk så rehabiliteringspenger. I løpet av denne perioden gikk det dessverre så som så med økonomien. Regningene hopet seg opp, og jeg nådde å få en betalingsanmerkning før jeg fikk ordnet opp i det. Er i dag student og skulle gjerne ha tatt opp et lån (ca. 10000) for å få unna noen viktige regninger før jeg begynner i sommerjobb. Men betalingsanmerkningen (ca. 2 år siden jeg fikk den) står jo enda. Er det i det hele tatt noen banker/andre som er villig til å låne meg penger da? 0 Siter
uptowngirl1365380300 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Betalingsanmerkningen skal være slettet hvis du har gjort opp for deg. Nye regler fra i år. 0 Siter
sheba Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 mener og ha hørt om en bank som hjelper ved sånne situasjoner, jeg aner ikke hvor høy rente det er da, men skulle tro at om du først får slettet gjeld og betalingsanmerkning så er det mulig og refinansiere i en "billigere" bank etterhvert.. Tror den hette noe med Bank2... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.