Gå til innhold

Kan jeg få lån?

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger litt penger
Skrevet

For noen år siden var jeg syk, var sykemeldt ett år og fikk så rehabiliteringspenger. I løpet av denne perioden gikk det dessverre så som så med økonomien. Regningene hopet seg opp, og jeg nådde å få en betalingsanmerkning før jeg fikk ordnet opp i det.

Er i dag student og skulle gjerne ha tatt opp et lån (ca. 10000) for å få unna noen viktige regninger før jeg begynner i sommerjobb.

Men betalingsanmerkningen (ca. 2 år siden jeg fikk den) står jo enda. Er det i det hele tatt noen banker/andre som er villig til å låne meg penger da?

Videoannonse
Annonse
uptowngirl1365380300
Skrevet

Betalingsanmerkningen skal være slettet hvis du har gjort opp for deg. Nye regler fra i år.

Skrevet

mener og ha hørt om en bank som hjelper ved sånne situasjoner, jeg aner ikke hvor høy rente det er da, men skulle tro at om du først får slettet gjeld og betalingsanmerkning så er det mulig og refinansiere i en "billigere" bank etterhvert..

Tror den hette noe med Bank2...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...