uptowngirl1365380300 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vi skal kjøpe ny sofa og har ikke barn enda, men har ønsker om å få det i nærmeste framtid. Hva anbefaler dere; skinn- eller stoffsofa? Hva er mest praktisk ifht. barns søl og gris osv.? Hvis man har sofa med avtagbart trekk, går det greit å vaske tro? eller er det fare for at det krymper litt slik at det ikke passer heelt når man skal ha det på igjen. 0 Siter
Gjest skinn her i alle fall Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vi har skinnsofa med en 4 åring og en 5 åring i hus, og ville ikke byttet med noen ) Venninnen min har stoffsofa, der trekket kan vaskes, men med to småbarn i huset, går det 3 minutter så er det like ille igjen. Ikke har man tid å vaske det så ofte heller, og så blir det jo fort utslitt også, med all vaskingen.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Så lenge jeg har små barn blir det skinnsofa. Da slipper jeg til stadighet å ta av trekket for vask. Skinnsofaen er lett å tørke. De to yngste barna mine har gulpet ekstremt mye som babyer, og det hadde stinket pyton i stoffet. Tidligere hadde jeg katter som brukte stoffsofaen min som klorestativ. Den så ikke ut! En gang satt en venninne og ammet babyen sin. Øyeblikket etter lå hele måltidet godt inntrukket i sofaen. Usj Jeg tror jeg blir å holde meg til skinn! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Skinn. helt klart. Mye lettere å holde fint og rent. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vi har stoffsofa som nå er full av gulp, litt tiss, inngnidd leverpostei (det har bare skjedd EN gang, men syns!) og litt sjokoladeflekker. Den er av god kvalitet i utgangspunktet og bare 2 år gammel, men vi vurderer å kjøpe ny sofa nå, i skinn. 0 Siter
matildes mor Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Skinn!!! Ikke vurder noe annet.Vi hadde en rådyr og fin sofa i stoff når vi fikk barn.Det var en dyr oppsamler for babygulp,matrester og andre ubeskrivelige ting som etterhvert fant sin plass opp i sofaen. Urk! 0 Siter
uptowngirl1365380300 Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Skrevet 23. mai 2006 Okei. Takk for svar alle sammen Da blir det skinn!! 0 Siter
Gjest sirikat Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Vi har ikke barn engang, men jeg har i mitt stille sinn lurt på om vi kunne hatt stoffsofa. Jeg har sølt både vin og annet på skinnsofaen.. Men den er like fin 0 Siter
Sofline Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Skinn anbefales. Stoff går til nød hvis man velger et stoff møkk ikke ses så lett på. Jeg kjenner noen med grått trekk som kan vaskes. Det går fint. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.