Gå til innhold

stoppe sirkulasjon av mms-bilder

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpesløsemeg

Hvis man på en fest engang blir fryktelig fryktelig full.Og man husker at man klinte med en fyr,så ble man trøtt og gikk og la seg og sove.Man våkner opp i senega halvnaken med en fyr i senga.Ganske sikker på at man ikke har hatt sex,men vet ikke helt.

Man våkner opp kler på seg og tenker at hvordan i alle dager havnet jeg i senga med den fyren.Man tenker jaja at det går ann å bli så full og prøver bare så godt man kan å glemme hele greia siden man ikke vet hva som skjedde helt

Etter noen dager finner man ut at det sirkulerer bilder av seg selv avkledd i senga med den fyren her.Noen gutter har tatt bilder av meg halvsovende naken i senga.Og det er sendt rundt til mange.Får et bilde send til min egen mobil og blir knust og sletter det med engang.Men nå har altsp "alle" sett de bildene som folk sender fra mobiltelefonene sine.Er så frekt,er til og med kamerater av meg som fortsetter å spre de bildene.Jeg ser bare døddrukkent full ut på de,og viser meg kun i bh med en ekkel fyr eglende på meg.Skammer meg at jeg ble så full at jeg havnet i den situasjonen.men urettferdig at bilder folk tok av meg når jeg ikke viste det nå sirkulerer blant mine bekjente.

Er det noe jeg kan gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231823-stoppe-sirkulasjon-av-mms-bilder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest Samfunnskritiker

Vet dessverre ikke hva du kan gjøre! Men de fortjener ikke å være dine kamerater iallfall når de gjør sånt. Vet ikke om det er lovlig heller, strengt tatt. Og må være forferdelig for deg!

Og - det er først og fremst de som burde skamme seg!

hilsen

Jeg er IKKE i tvil. Jeg ville ha anmeldt forholdet.

Gjest stakkars

Stakkars deg da! Dette ville jeg ha anmeldt ja, og gjør det med en gang før det utarter seg enda mer.

Jeg skjønner dette kan ødelegge livet ditt, det er jo helt forferdelig!

Kombinasjonen bli for full+ha dårlige venner er en farlig ting, spesielt i disse teknologitider.

Noe å tenke på for andre unge: Begrens alkoholinntaket og drikk sakte slik at du i tide merker om du får for mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...