Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å forstå følgende: Jeg er programmerer, og ikke webdesigner! Hvor mange programmerere er egentlig webdesignere?! Ihvertfall hvis vi snakker om ingeniører?

*Sukker og blar i designmanualer*

"............................................"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

31

• flisa

6

• mumitrollet

5

• Piraye

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke så lett for oss å vite som ikke er i bransjen, da! :o)

Skrevet

Ikke så lett for oss å vite som ikke er i bransjen, da! :o)

Det skjønner jeg. Men hva med de som er i bransjen, men tekniske selv?

"........................................."

Skrevet

Det skjønner jeg. Men hva med de som er i bransjen, men tekniske selv?

"........................................."

De er vel rett og slett bare dumme, de da.

Gjest tnas ekki
Skrevet

Noen forventer vel faktisk at andre kan ha kapasitet til å kunne mer enn en ting..

Skrevet

Noen forventer vel faktisk at andre kan ha kapasitet til å kunne mer enn en ting..

Hvis du forventer at programmerer generellt skal være designere, så er du enten dum eller utrolig naiv. Design er en egen utdannelse.

Skrevet

De er vel rett og slett bare dumme, de da.

Som jeg sa :-)

".........................................."

Skrevet

Kunden har alltid rett...;o)

Jeg har hørt _aldri_, jeg...men det er mulig det er feil...:-)

"............................................."

Gjest tnas ekki
Skrevet

Hvis du forventer at programmerer generellt skal være designere, så er du enten dum eller utrolig naiv. Design er en egen utdannelse.

Design kan da alle som er litt kreative, men det er kanskje ikke du?

Rart alle andre er dumme alltid.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er du ferdig å studere og i jobb nå, siden du snakker om kunder?

Skrevet

Design kan da alle som er litt kreative, men det er kanskje ikke du?

Rart alle andre er dumme alltid.