Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å forstå følgende: Jeg er programmerer, og ikke webdesigner! Hvor mange programmerere er egentlig webdesignere?! Ihvertfall hvis vi snakker om ingeniører?

*Sukker og blar i designmanualer*

"............................................"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

31

• flisa

6

• mumitrollet

5

• Piraye

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ikke så lett for oss å vite som ikke er i bransjen, da! :o)

Skrevet

Ikke så lett for oss å vite som ikke er i bransjen, da! :o)

Det skjønner jeg. Men hva med de som er i bransjen, men tekniske selv?

"........................................."

Skrevet

Det skjønner jeg. Men hva med de som er i bransjen, men tekniske selv?

"........................................."

De er vel rett og slett bare dumme, de da.

Gjest tnas ekki
Skrevet

Noen forventer vel faktisk at andre kan ha kapasitet til å kunne mer enn en ting..

Skrevet

Noen forventer vel faktisk at andre kan ha kapasitet til å kunne mer enn en ting..

Hvis du forventer at programmerer generellt skal være designere, så er du enten dum eller utrolig naiv. Design er en egen utdannelse.

Skrevet

De er vel rett og slett bare dumme, de da.

Som jeg sa :-)

".........................................."

Skrevet

Kunden har alltid rett...;o)

Jeg har hørt _aldri_, jeg...men det er mulig det er feil...:-)

"............................................."

Gjest tnas ekki
Skrevet

Hvis du forventer at programmerer generellt skal være designere, så er du enten dum eller utrolig naiv. Design er en egen utdannelse.

Design kan da alle som er litt kreative, men det er kanskje ikke du?

Rart alle andre er dumme alltid.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Er du ferdig å studere og i jobb nå, siden du snakker om kunder?

Skrevet

Design kan da alle som er litt kreative, men det er kanskje ikke du?

Rart alle andre er dumme alltid.

1: Nei, alle som er "litt kreative" kan ikke design. Kan du design? Er du designer? Folk går bl.a. på skole i tre år og blir designere.

2: Hvis du ikke har hjernekapasitet og sosial intelligens nok til å skjønne spøk og ting satt på spissen når du leser det, så anbefaler jeg - for din egen del - å la være å svare på noe som helst.

"..........................................."

Skrevet

Er du ferdig å studere og i jobb nå, siden du snakker om kunder?

Jeg har stort sett alltid jobbet litt på oppdragsbasis med disse tingene :-)

Gjest tnas ekki
Skrevet

1: Nei, alle som er "litt kreative" kan ikke design. Kan du design? Er du designer? Folk går bl.a. på skole i tre år og blir designere.

2: Hvis du ikke har hjernekapasitet og sosial intelligens nok til å skjønne spøk og ting satt på spissen når du leser det, så anbefaler jeg - for din egen del - å la være å svare på noe som helst.

Personlig angrep som du kom med her er hvertfall et vitne om mangel på intelligens.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har stort sett alltid jobbet litt på oppdragsbasis med disse tingene :-)

Takk for svar, fint å ha litt oversikten over deg ;-)

Skrevet

Personlig angrep som du kom med her er hvertfall et vitne om mangel på intelligens.

Å? Hvem kommer med angrep? Leser du hva du selv skriver? Du kommer med fjollete halvprovoserende halvangrep, som tyder på at du ikke har sans for humor. Det eneste jeg gjorde var å påpeke det uintelligente i det. Du får unnskylde at jeg kaller deg "uintelligent" bare fordi du åpenbart ikke forstår noe som de fleste skjønner er humoristisk eller satt på spissen :-)

Gjest tnas ekki
Skrevet

Å? Hvem kommer med angrep? Leser du hva du selv skriver? Du kommer med fjollete halvprovoserende halvangrep, som tyder på at du ikke har sans for humor. Det eneste jeg gjorde var å påpeke det uintelligente i det. Du får unnskylde at jeg kaller deg "uintelligent" bare fordi du åpenbart ikke forstår noe som de fleste skjønner er humoristisk eller satt på spissen :-)

Ja, selvsagt skjønner alle det, ellers er de jo dumme. Alle er jo dumme, bare ikke du? -latter-

Skrevet

Ja, selvsagt skjønner alle det, ellers er de jo dumme. Alle er jo dumme, bare ikke du? -latter-

Les startinnlegget mitt igjen. Skjønner du virkelig ikke at jeg setter det på spissen der, lett oppgitt fordi jeg er teknolog og ikke designer?

Så leser du det surmagede svaret ditt, som gjør at du virker blottet for evnen å forstå spøk.

Og så leser du det du selv skriver: "alle som er litt kreative, men det er kanskje ikke du?" - og så gjentar du uttalelsen om at _jeg_ kommer med personangrep.

Hvis du klarer å få JA på dette, så skal jeg ikke forsøe å diskutere med deg, eller påpeke det åpenbare, igjen.

Gjest tnas ekki
Skrevet

Les startinnlegget mitt igjen. Skjønner du virkelig ikke at jeg setter det på spissen der, lett oppgitt fordi jeg er teknolog og ikke designer?

Så leser du det surmagede svaret ditt, som gjør at du virker blottet for evnen å forstå spøk.

Og så leser du det du selv skriver: "alle som er litt kreative, men det er kanskje ikke du?" - og så gjentar du uttalelsen om at _jeg_ kommer med personangrep.

Hvis du klarer å få JA på dette, så skal jeg ikke forsøe å diskutere med deg, eller påpeke det åpenbare, igjen.

"påpeke det åpenbare, igjen."

Igjen, for deg. Vet du ikke at andre kan ha en annen oppfatning av ting enn deg engang? Hvordan kan du sette deg selv så høyt og over andre?

Skrevet

"påpeke det åpenbare, igjen."

Igjen, for deg. Vet du ikke at andre kan ha en annen oppfatning av ting enn deg engang? Hvordan kan du sette deg selv så høyt og over andre?

"Igjen, for deg. Vet du ikke at andre kan ha en annen oppfatning av ting enn deg engang?"

Beklager, jeg skal forsøke å huske at det som er åpenbart for de fleste ikke gjelder deg :-)

"Hvordan kan du sette deg selv så høyt og over andre?"

Den var vel litt usaklig, vel? Hva har dette med å sette noen over noen å gjøre? Du svarer meg med et surmaget personangrep når jeg, som sagt, skriver et lettere oppgitt hjertesukk over kunder (og jeg snakker ikke om privatpersoner her - de bestiller aldri programmeringsoppdrag) som vil ha en vaskehjelp som også kan reparerer bilen deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...