Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I likhet med deg så har jeg ikke så mye hverken intelligent eller saklig å si nei.

Tja...kan du kanskje peke på noe usaklig jeg har sagt her, da? Som ikke er svar på en usaklighet, selvfølgelig? Ikke? Synd :-)

"............................................"

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

31

• flisa

6

• mumitrollet

5

• Piraye

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, en er en sånn som nesten bare driver med programmering, dataspill og sånne rollespillgreier. En typisk programmerer ;-)

De andre to har mange andre interesser, og alle tre er så forskjellige at de nesten ikke ville hatt noe utenom data å snakke om, om jeg plasserte de i samme rom.

De har en ting til til felles da; alle er dritsære. Og kjempehyggelige. Men det kan man jo si om mange :-)

Men dere må godta å bli mobbet - alt for mange av dere er nerder, til at man kan unngå det ;-)

Jeg har ingen problemer med å bli kalt nerd :-)

"............................................."

Gjest tnas ekki
Skrevet

*LOL* Du har nå overskredet grensen for hvor barnslige utsagn jeg gidder svare på :-)

"................................................."

Men likevel svarer du? Og logikken var?

Gjest ville ikke hyrt deg
Skrevet

Tja...kan du kanskje peke på noe usaklig jeg har sagt her, da? Som ikke er svar på en usaklighet, selvfølgelig? Ikke? Synd :-)

Det er bare å lese innleggene det står Prozak bak, så finner du usakligheter i bøttevis! Eller greier du ikke finne dem selv? Må jeg klippe og lime? *ler*

Skrevet

Du legger vel også merke til at Piraye iflg sitt budskap nå tydeligvis er en høyst forhenværende serviceperson..;o)

Høyst forhenværende er ordet! :D

Skrevet

Men likevel svarer du? Og logikken var?

Svarer, men gidder ikke kommentere. Du virker å tenne på alle pluggene - muligens fordi en liten del av deg forstår hvordan du bommer med uttalelsene dine :-)

Oppsummert blir det slik: Du er ikke så "skarp" til å oppfatte humor, spøk og ting satt på spissen. Når du så blir konfrontert med nettopp det, så reagerer du med skittkasting og usakligheter. Mer er det egentlig ikke å si om det - innleggene taler for seg selv :-)

"........................................"

Skrevet

Jeg er sikker på at du fikser webdesign også, - nå er du bare beskjeden. ;-)

Skrevet

Jeg er sikker på at du fikser webdesign også, - nå er du bare beskjeden. ;-)

Fikser det gjør jeg. Men ikke som en designer :-)

"..........................................."

Skrevet

Høyst forhenværende er ordet! :D

Det vil alltid være slik i forretningslivet at noen egner seg til møte kunden og andre må gjemmes bort og holdes vekk fra kundene.

Håper imidlertid at du fant din hylle i arbeidslivet likevel.

Skrevet

Det vil alltid være slik i forretningslivet at noen egner seg til møte kunden og andre må gjemmes bort og holdes vekk fra kundene.

Håper imidlertid at du fant din hylle i arbeidslivet likevel.

Var ikke såå dårlig da. Ellers hadde jeg vel ikke hatt tilbud om flust av kassajobber i sommer å drite i...

Skrevet

Nå er ikke jeg programerer, men jeg bor sammen med en og han er minst like frustrert over idiotene der ute som deg, om det er noen trøst.

Som en kompis av oss sa, en indremedisiner kan ikke gi deg nye bryster, like lite som jeg kan designe webside for deg, dog kan vi sikkert lese oss til det begge to, men vi har ingen garanti for at det blir bra ;)

Dårlig metafor kanskje, men den funker i mangel på noe annet. :)

Skrevet

Nå er ikke jeg programerer, men jeg bor sammen med en og han er minst like frustrert over idiotene der ute som deg, om det er noen trøst.

Som en kompis av oss sa, en indremedisiner kan ikke gi deg nye bryster, like lite som jeg kan designe webside for deg, dog kan vi sikkert lese oss til det begge to, men vi har ingen garanti for at det blir bra ;)

Dårlig metafor kanskje, men den funker i mangel på noe annet. :)

Nei, jeg synes egentlig det var en ganske god metafor :-)

"............................................."

Skrevet

Send de til meg når du er ferdig med din bit, da! ;)

Skrevet

Send de til meg når du er ferdig med din bit, da! ;)

:-)

"......................................"

Skrevet

0:D

Skrevet

Når du, som leverandør av webløsninger, leier meg inn for å utvikle en applikasjon som ligger bak websidene? Altså, skrive kode, lage databaser og funksjonalitet.

Jeg snakker ikke om en kunde som bestiller en webside.

Jeg sa jo jeg var klok! :)

Skrevet

jeg tror folk som ikke har peil på data eller ikke vært om det ikke har en sjans. men jeg skjønner det. fordi jeg har en samboer som er programmerer ;)

Skrevet

Skulle jeg ha ønsket å få laget en webside, ville jeg overhodet ikke ha tenkt på at det må flere "yrkesgrupper" inn i bildet. Kanskje du ville blitt mer attraktiv/brukervennlig/salgbar dersom du kunne ta på på den å gjøre hele greia?

De jeg har kontakt med er et lite firma -hvor en er prosjektleder, en er grafiker/designer og en nerd sitter og programmerer. Det er helt ulike fag!

Skrevet

Dette var gresk for meg.....

Han lager det løsningen som gjør at ting skjer "bak" når man trykker på en festlig knapp som ser ut som en sol - han tegner altså ikke sola -han får den til å virke...

Det kan være løsninger som webshop f.eks når grunnlaget er masse varekoder som skal stemme med priser, levering - mailer hit og dit. Databaser etc. etc. - -alle de "kjedelige tingene" vi ikke ser -men stoler på virker.

Skrevet

HO BIRDIE ER SABLA FLINK!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...