Gå til innhold

noen..? del 2


UnHappy

Anbefalte innlegg

som Zitha sa, så burde jeg vel fortelle mer om hva som er galt..

jeg er ei jente på snart 17 år, og har hatt en form for sf i ca. 4 år.. det går ut på overspising/oppkasting/sulting og vonde tanker.. alt går i perioder.. men har blitt verre.. det er ingen som vet alt.. en venninne vet noe.. vet jeg kanskje bør ha proff. hjelp, men er ikke klar..

du trenger ikke være plaget med akkurat det samme for å maile..

håper på svar igjen jeg.. :)

*klemmer*

ps. takk for svar Zitha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marii

Hei,hei!!!

Jeg vil gjerne maile med deg!Kjenner meg igjen i med de vonde tankene rundt mat/kropp/vekt.Får høre ofte hvor bra jeg ser ut men selv hater jeg kroppen min over alt på jord.Men som til deg går alt i perioder,jeg kan ha noen bra dager hvor jeg ikke spyr og føler at jeg ser ok ut.

Jeg har kunnet tenke meg en e-mail venninne som jeg kan snakke med om problemene.Jeg er 17 år.Stoor klem Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!!!

Jeg vil gjerne maile med deg!Kjenner meg igjen i med de vonde tankene rundt mat/kropp/vekt.Får høre ofte hvor bra jeg ser ut men selv hater jeg kroppen min over alt på jord.Men som til deg går alt i perioder,jeg kan ha noen bra dager hvor jeg ikke spyr og føler at jeg ser ok ut.

Jeg har kunnet tenke meg en e-mail venninne som jeg kan snakke med om problemene.Jeg er 17 år.Stoor klem Mari

takk for svaret:)

[email protected]

-skriv når du vil..! :)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei!!!

Jeg vil gjerne maile med deg!Kjenner meg igjen i med de vonde tankene rundt mat/kropp/vekt.Får høre ofte hvor bra jeg ser ut men selv hater jeg kroppen min over alt på jord.Men som til deg går alt i perioder,jeg kan ha noen bra dager hvor jeg ikke spyr og føler at jeg ser ok ut.

Jeg har kunnet tenke meg en e-mail venninne som jeg kan snakke med om problemene.Jeg er 17 år.Stoor klem Mari

Jeg vil gjerne maile med deg!!! Har nesten de samme problemen selv...

Mailadressen min er: [email protected]

Koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære UnHappy! Det er fint at du prøver å søke støtte og kanskje hjelp hos likesinnede. Likevel må jeg få oppfordre deg ut i fra det du skriver om deg selv å søke hjelp hos fagpersonell. Skjønner ut fra ditt innlegg at du ennå ikke er der, men prøv så godt du kan å jobbe med tanken; å få mot til å fortelle om din lidelse til noen du har tillit til eller stoler på- som kan være til hjelp for deg på veien videre til en endring, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...