Gå til innhold

Jeg har blitt tante :-) (Ulvinnen, Gyda, KaVa og dere andre)


Gjest togli

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Endelig kom vesla, etter to døgn med ulike forsøk på igangsettelser! Jeg har fått bilde av det lille, skjønne nurket på MMS :-)

I natt skal jeg nok sove godt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Det er kjempekoselig å være tante!

Selv ble jeg tante på julaften (!), har funnet ut at når lillesøster får barn, er det nesten som å få et selv! Jeg får jo snuse på babyen flere ganger i mnd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Gratulerer! Det er kjempekoselig å være tante!

Selv ble jeg tante på julaften (!), har funnet ut at når lillesøster får barn, er det nesten som å få et selv! Jeg får jo snuse på babyen flere ganger i mnd :-)

Ja, det føles omtrent sånn :-)

Den yngste søsteren min er hele ti år yngre enn meg, så beskytterinstinktet mitt slo til for fullt. Når mamma meldte meg i bilen og sa at fødselen nå var i siste fase, måtte jeg gråte en skvett *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Gratulerer!:)

Har annegunn født da?

Takk :-)

Hun skal holde igjen til imorgen. Det mener iallefall spåkula mi ;-)

Men det kan nok virke som jeg tok feil denne gangen også *sukk*

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! :) Tok to døgn for meg og etter jeg ble igangsatt. Glad for søstren dins vegne at det er over.. Var slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Gratulerer så mye! :) Tok to døgn for meg og etter jeg ble igangsatt. Glad for søstren dins vegne at det er over.. Var slitsomt.

Takk :-)

Jeg har hatt superkjappe fødsler, så to døgn virker utrolig mye! Jeg var bare glad for at babyen tilslutt ville ut den vanlige veien ;-)

Jenta måtte taes med sugekopp fordi nesa kom først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Gratulerer så mye!

Kjempebra! Jeg la meg tidlig og stod opp sent i dag, men ilte til pc'en for å se om det var noe nytt på fødselsfronten :)

Så godt at alt er over og at det gikk bra! Du er sikkert verdens stolteste tante akkurat nå :-)

Send våre gratulasjoner til de nybakte foreldrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Takk :-)

Hun skal holde igjen til imorgen. Det mener iallefall spåkula mi ;-)

Men det kan nok virke som jeg tok feil denne gangen også *sukk*

;-)

Det er slett ikke sikkert at du tok feil! Den 25. er ikke over, hvem vet, kanskje annegunn føder akkurat nå?

Du må ikke undervurdere spåkula før det motsatte er bevist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...