Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Angelica :o)
Skrevet

Stakk og la meg..

Er så trøtt at jeg skriver dette i søvne :)

Ha en fin natt videre, snakkes i morgen..

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ble sittende og se på Seinfeld, jeg. Seinfeld og kaffe. Nå skal jeg se Bundy og drikke mer kaffe. :)

Sov godt. Jupp, snæiks i morgen. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ble sittende og se på Seinfeld, jeg. Seinfeld og kaffe. Nå skal jeg se Bundy og drikke mer kaffe. :)

Angelina Jolie?

Det var et fint kjælenavn på Angelica :-)

hare1365380455
Skrevet

Hva er Bundy?

Mary Poppins
Skrevet

Hva er Bundy?

Hæ? vet du ikke hva bundy er??

Jeg ble dødsglad da jeg så at den ene seinfeld episoden som går på natten ble erstattet med Bundy. På engelsk heter serien Love and Marriage. Serien er forøvrig veldig gammel, så det er ikke sikkert du husker den :)

hare1365380455
Skrevet

Hæ? vet du ikke hva bundy er??

Jeg ble dødsglad da jeg så at den ene seinfeld episoden som går på natten ble erstattet med Bundy. På engelsk heter serien Love and Marriage. Serien er forøvrig veldig gammel, så det er ikke sikkert du husker den :)

Jo, jeg tror jeg vet hvilken serie det er! Men vi hadde ikke kanalen serien gikk på, så jeg har aldri sett det. :)

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Jo, jeg tror jeg vet hvilken serie det er! Men vi hadde ikke kanalen serien gikk på, så jeg har aldri sett det. :)

Ok:)

hare1365380455
Skrevet

Ok:)

Jeg tror det er en tøysete serie der Christina Appelgate (?) er med, og damen i huset har høyt hår. :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror det er en tøysete serie der Christina Appelgate (?) er med, og damen i huset har høyt hår. :)

Stemmer! Peggy ja, litt av et hår på den damen. Og mannen i huset heter Al Bundy :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Stemmer. Og Ed O'Neil som en konge så stor at han nesten er på nivå med Elvis; nemlig Al Bundy. Alle mannfolks helt. :)

Det er litt kult at tv3 har begynt å sende denne serien i stedet for Seinfeld-repriser. Jeg har ikke sett den på 10 år - minst. :)

Skrevet

Stemmer. Og Ed O'Neil som en konge så stor at han nesten er på nivå med Elvis; nemlig Al Bundy. Alle mannfolks helt. :)

Det er litt kult at tv3 har begynt å sende denne serien i stedet for Seinfeld-repriser. Jeg har ikke sett den på 10 år - minst. :)

Ed O'Neil har dessuten en god gjesterolle i Wayne's World! :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ed O'Neil har dessuten en god gjesterolle i Wayne's World! :-)

Og i Ford Fairlane. :)

Skrevet

Oi, det husker jeg ikke!

Kjempelengesiden jeg så FordF - har helt glemt hva filmen handlet om....

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Oi, det husker jeg ikke!

Kjempelengesiden jeg så FordF - har helt glemt hva filmen handlet om....

En mannsgris av en rockedetektiv. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Når går bundy på tv3? Det er vel for seint for meg, så jeg må ta det opp.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det varierer, men det går mellom 00.00 og 02.00 på ukedagene.

hare1365380455
Skrevet

Hva er nå det da?

hare1365380455
Skrevet

Jeg har ikke sett serien, men den er altså verdt å være lenge våken for?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det varierer, men det går mellom 00.00 og 02.00 på ukedagene.

Fint, da skal jeg sjekke tv'en neste gang jeg blir liggende søvnløs :-)

hare1365380455
Skrevet

Vi kan visst ikke ta opp på video.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...