Gjest napsy Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg har i det siste vært plaget med smerte i bakhodet-muskelfestet i tillegg til vanlig stivhet-vond i nakke, skuldre osv. Har også ubehag i bihulene og vondt i hodet. Jeg lurer på om det kan være start på forkjølelse eller bihulebetennelse. I så fall ligger den bare å murrer uten å bryte ut. Jeg trenger råd fra dere erfarne om hva som hjelper. Det er ikke grusomt vondt, så skal ikke klage, men særlig bakhodet og hodesmertene er litt plagsomt i lengden. (fysioterapeuten er borte). 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det høres ut som en klassisk spenningshodepine. Den er ofte psykisk betinget, stress f.eks. 0 Siter
Gjest napsy Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det høres ut som en klassisk spenningshodepine. Den er ofte psykisk betinget, stress f.eks. Åja:-) Det har et navn. Takk skal du ha! Nå må jeg bare finne ut hva som hjelper. Har masert hodet og nakken selv en stund og prøvd å tøye forsiktig, men det har foreløpig ikke hjulpet. 0 Siter
Sofline Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Åja:-) Det har et navn. Takk skal du ha! Nå må jeg bare finne ut hva som hjelper. Har masert hodet og nakken selv en stund og prøvd å tøye forsiktig, men det har foreløpig ikke hjulpet. Jeg var også sikker på jeg hadde bihulebetennelse. Jeg har slitt med det i mange år uten å finne en løsning (har nok ikke prøvd så iherdig heller). Smertestillende hjelper ikke alltid så vidt jeg husker. Heldigvis er det veldig sjelden jeg får det nå. Lykke til! :-) 0 Siter
Gjest napsy Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Jeg var også sikker på jeg hadde bihulebetennelse. Jeg har slitt med det i mange år uten å finne en løsning (har nok ikke prøvd så iherdig heller). Smertestillende hjelper ikke alltid så vidt jeg husker. Heldigvis er det veldig sjelden jeg får det nå. Lykke til! :-) Jeg kan jo tipse deg hvis jeg finner en god løsning! Takk for svar:-) 0 Siter
Sofline Skrevet 25. mai 2006 Skrevet 25. mai 2006 Jeg kan jo tipse deg hvis jeg finner en god løsning! Takk for svar:-) Gjerne det... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.