Gå til innhold

Et forferdelig problem

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg elsker svigerfar selv om han har svigermor altså;(

så. gjør hva?

Du høres ikke helt moden ut. Hva føler du for mannen din da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Har Martha falt for faren hans eller noe sånt??

Nei - men det hadde jeg gjort....om jeg måtte velge -hehe

Skrevet

Oja, nå skjønner jeg*glis*

For min del er de nok ganske kjekke begge to faktisk. Selv om Ari virker litt tilgjort, tror jeg at han er en fantastisk mann å leve med. Er nok ikke så mange hverdager der i gården, og da tenker jeg ikke på Marthas penger, mens hans levemåte. Og alle rundt han sier jo at han er en fantastisk person, som gjør at du føler deg satt pris på. Så kritikken er nok myntet litt på janteloven tror jeg da.

Gjest gladmann
Skrevet

men jeg elsker svigerfar selv om han har svigermor altså;(

så. gjør hva?

Spør om svigerfar vil pule deg. Da regner jeg med at familien til din mann fra det øyeblikk blir et ikke-problem, for du kommer neppe til å ha så mye med dem å gjøre. *LER*

Gjest Ta deg en skogstur
Skrevet

Du blander nok forelskelse med betatt. Har han en evne din mann ikke har? Trygghet kanskje? Har du egen far?

Som noen sa til meg en gang jeg ble betatt, -han fiser ,driter og peller seg i nesa han også hehe. Hjalp det?

Angelica :o)
Skrevet

Jeg vet hva du gjør. Du synger en sang for ham. Sånn kan den låte:

Du bebba du bebba du er ikke sann, bytt nå ut medisinene dine med en dram.

For de funker ikke likevel.

*LOL*

Et godt råd!

Gjest sandex
Skrevet

My goooood. La det gå over av seg selv!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Vet dette er vanskelig.

Men du må ta ansvar. Vil du ødelegge to samliv- for å få prøvd ut forelskelsen?

VENT er mitt råd. Forsøk å reis vekk med din mann. Gjøre ting med din mann. Dyrk han. Men ikke forelskelsen.

Det går an.

Jeg var kjempe-forelsket i annen gift mann, og gjorde som over.

Det var _tungt_ - men det gikk. Og nå er jeg ENORMT glad for at jeg tok ansvar og satset på forholdet jeg var i.

- og ja- jeg møter fremdeles den andre omtrent hver dag... Men nå er forelskeslen slukket.

Skrevet

Vent med å bestemme deg til du har sett bestefaren!

Gjest Skammemeg
Skrevet

Hva synes du om mora til Ari da? litt lookalike et troll synes jeg! ;-)

Gjest den var god!
Skrevet

Vent med å bestemme deg til du har sett bestefaren!

HAA-HAA-HAA!

Skrevet

Oja, nå skjønner jeg*glis*

For min del er de nok ganske kjekke begge to faktisk. Selv om Ari virker litt tilgjort, tror jeg at han er en fantastisk mann å leve med. Er nok ikke så mange hverdager der i gården, og da tenker jeg ikke på Marthas penger, mens hans levemåte. Og alle rundt han sier jo at han er en fantastisk person, som gjør at du føler deg satt pris på. Så kritikken er nok myntet litt på janteloven tror jeg da.

Jeg liker Ari veldig godt :) men i min alder så syns jeg nok faren er kjekkest :)

Skrevet

Hva synes du om mora til Ari da? litt lookalike et troll synes jeg! ;-)

Hun er ok hun ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...