Gå til innhold

Kreft: Forskerne trodde ikke sine egne øyne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest for godt til å være sant

Tja... ifølge en jeg kjenner som jobber i det aktuelle firmaet, har de ikke dokumentasjon for at beskyttelsen varer i mer enn to år, og vaksinen bør helst gis før man har begynt å være seksuelt aktiv. Den vil koste 2800 kroner.

Vis meg en sekstenåring som spanderer 2800 kroner på en vaksine som beskytter mot kreft i to år...

Tja... ifølge en jeg kjenner som jobber i det aktuelle firmaet, har de ikke dokumentasjon for at beskyttelsen varer i mer enn to år, og vaksinen bør helst gis før man har begynt å være seksuelt aktiv. Den vil koste 2800 kroner.

Vis meg en sekstenåring som spanderer 2800 kroner på en vaksine som beskytter mot kreft i to år...

Vi må vel gå ut fra at dette bare er begynnelsen?

USA satte et par mann på månen, mange lurte på om det hadde noen mening i seg selv. Det hadde det nok ikke.

Men de som har f eks har fått nye instrumenter, rullestoler og materialer som spinoff fra forskningen lurer ikke. Heller ikke patentmyndighetene som har sett mange tusen patenter oppstå i kjølvannet og mange tusen har fått jobber og utdannelse vitenskapen mye ny viten som kan brukes videre i tusen fag og yrker.

En enkelt vaksine er nok bare en brikke som faller på plass som byggestein og støtte for flere brikker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...