Gå til innhold

Alltid kåt


Gjest Horny

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en jente på 23 år som er konstant kåt. Det er en deilig følelse, greit nok, men jeg blir å onanere flere ganger for dagen. Det skulle vel ikke være så ille det heller. Men når det kommer til typen, da blir det et problem.

I starten var han bare glad til at jeg var kåt hele tiden, da hadde vi det mye gøy i sengen. Han sa også at det må være all gutters drøm å ha en slik dame. Men etterhvert så føler han at han ikke strekker nok til lenger i og med at jeg koser med meg selv mellom øktene.

Han vet ikke det at jeg gjør det oftere enn det heller, da kan jeg tenke meg til at han hadde fått lav selvfølelse.

Ikke missforstå meg mer enn nødvendig; jeg elsker typen min og vi har det topp i sengen og jeg får orgasme stortsett hver gang, men jeg må bare tilfredstille meg selv også i tillegg. Jrg har i tillegg aldri faket en orgasme med han.

Dette er ikke noe spørsmål om hvordan jeg skal kunne slutte med onaneringen, men hvordan jeg ska kunne få typen til å forstå at det ikke er noe i veien med han. Det er nemmelig det han tror.

I tillegg hadde jeg satt pris på om noen kunne dele sine lignende erfaringer med meg. Hvordan ville andre menn reagert på en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Deter ikke noen lett oppgave å svare på ditt problem, dette at gutten din føler seg utilstrekkelig overfor dine seksuelle behov. Han føler at han kommer til kort, kanskje han til og med luer på om dine sterke behov uttrykker hans egen mangel på seksuell kompetanse, at han ikke strekker til som elsker, og at du derfor må gjøre den "jobben" han skulle og burde ha gjort.

Mitt forslag er her som ellers, prøv å snakk ut om det som plger både han og deg, slik at dere kan komme frem til større klarhet over hva som sliter på dere, særlig da han.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er ikke noen lett oppgave å svare på ditt problem, dette at gutten din føler seg utilstrekkelig overfor dine seksuelle behov. Han føler at han kommer til kort, kanskje han til og med luer på om dine sterke behov uttrykker hans egen mangel på seksuell kompetanse, at han ikke strekker til som elsker, og at du derfor må gjøre den "jobben" han skulle og burde ha gjort.

Mitt forslag er her som ellers, prøv å snakk ut om det som plger både han og deg, slik at dere kan komme frem til større klarhet over hva som sliter på dere, særlig da han.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik som deg. Jeg og er konstant kåt.

Jeg og typen hadde også masse sex i starten av forholdet våres. Etterhvert har det dabbet av.

Han syntes også at det var topp å ha sin egen "nymfoman", men ikke nå lengre.

Han er litt eldre enn meg og har myyye mer erfaring enn meg, så jeg trur ikke det er det at han trur at han ikke strekker til.

Hva det er vet ikke jeg. Skulle ønske jeg fant ut av det. Jeg blir såret og frustrert, og dessuten blir man til tider lei av å onanere.

Kan noen gutter svare oss på hvorfor det er slik tru? eller hvorfor de er slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det slik som deg. Jeg og er konstant kåt.

Jeg og typen hadde også masse sex i starten av forholdet våres. Etterhvert har det dabbet av.

Han syntes også at det var topp å ha sin egen "nymfoman", men ikke nå lengre.

Han er litt eldre enn meg og har myyye mer erfaring enn meg, så jeg trur ikke det er det at han trur at han ikke strekker til.

Hva det er vet ikke jeg. Skulle ønske jeg fant ut av det. Jeg blir såret og frustrert, og dessuten blir man til tider lei av å onanere.

Kan noen gutter svare oss på hvorfor det er slik tru? eller hvorfor de er slik

Du sa du ønsket svar fra en gutt/mann. Jeg synes i utgangspunktet at dette høres enkelt ut, selv om det kanskje ikke er det.

I begynnelsen av et forhold er allting nytt og spennende. Man er fyrrig hele dagen og reisningen kommer fort og enkelte ganger ukontrollert.

Vanligvis etter en stund i et forhold endrer dette seg, man tenner ikke så fort/ofte ( det er jo ikke nytt lengere ).

Siden du sier han har myye erfaring og ikke har dårlig selvtillit, kan det ganske enkelt være at han er gått litt "lei", liker ikke helt det ordet men bruker det allikevell.

Han har sklidd inn i den vanlige tralten, du er sikkert noe yngere og som alle vet unge mennesker har som regel større sex-appetitt enn de noe eldre.

Jeg er usikker på om dette var det svaret du var på jakt etter men slik er min og mine venners erfaring stort sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa du ønsket svar fra en gutt/mann. Jeg synes i utgangspunktet at dette høres enkelt ut, selv om det kanskje ikke er det.

I begynnelsen av et forhold er allting nytt og spennende. Man er fyrrig hele dagen og reisningen kommer fort og enkelte ganger ukontrollert.

Vanligvis etter en stund i et forhold endrer dette seg, man tenner ikke så fort/ofte ( det er jo ikke nytt lengere ).

Siden du sier han har myye erfaring og ikke har dårlig selvtillit, kan det ganske enkelt være at han er gått litt "lei", liker ikke helt det ordet men bruker det allikevell.

Han har sklidd inn i den vanlige tralten, du er sikkert noe yngere og som alle vet unge mennesker har som regel større sex-appetitt enn de noe eldre.

Jeg er usikker på om dette var det svaret du var på jakt etter men slik er min og mine venners erfaring stort sett.

Min erfraring er at i et forhold med herlig variert sex, der det ikke er jeg alene som står for sexen, blir jeg bare mer og mer tent/kåt. Etter hva jeg har forstått, har jeg en del større drifter enn de fleste, så det kan være årsaken.

:-))

Men i et forhold der det er jeg som er den sexuelt aktive, dør sexlyssten min veldig raskt. Har netopp avsluttet et slikt forhold, som kvelte alt av sex lysst jeg hadde, og samtidig følelsene for jenta.

Mange jenter klager på at de ikke får nok sex, jeg har på fest spurt ut en del av de. De fleste av de er ikke aktive og gir partneren noe annet enn krav, så at DE ikke får sex , forstår jeg godt. Men så er det de av andre sorten igjen. De som er så pågående at de nermest skremmer partneren sin, selvom de gir mye av seg selv. Hvis de da presser for mye, drukner de nesten hele driftene til partneren , som føler at han ikke strekker til pga han kanskje ikke er vandt med slikt, eller rett og slett ikke har så stor sexlyst.

Kommunikasjon er veldig vitkig hele veien i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ville du tatt det dersom din partner var den som måtte ta seg en ronk hele tiden? Slik som jeg ser det så kan det få to konsekvenser. Enten så ville du følt deg utilstrekkelig som elsker og kjæreste, ved at han har et større behov for deg enn du kan gi. Eller så vil du bli "sjalu" og irritert fordi han velger å tilfredstille seg selv, med bakgrunn i "hvem fantaserer han om nå? hvorfor bruker han så mye tid på seg selv og ikke på meg?"

Tror det er viktig å gjøre det klart for hverandre hvor en står i forhold til det å ha sex og å være kåt. Vi er forskjellige og har forskjellige behov. Behovene kan også variere fra tid til annen. I perioder kan en være veldig aktiv, andre ganger kan det kanskje gå lenge mellom hver gang en føler at en har lyst.

Snakk med hverandre, fortell om dine behov, få partneren til å fortelle om sine. Hvis det er stor uenighet må en enten velge å inngå kompromiss, eller rett og slett finne seg en annen. Sex er viktig i et forhold, men et forhold skal ikke vurderes på bakgrunn av sex'en, sannsynligvis er det andre grunner til at ting ikke fungerer. Er forholdet bra, velger jeg å tro at sex'en også blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Min erfraring er at i et forhold med herlig variert sex, der det ikke er jeg alene som står for sexen, blir jeg bare mer og mer tent/kåt. Etter hva jeg har forstått, har jeg en del større drifter enn de fleste, så det kan være årsaken.

:-))

Men i et forhold der det er jeg som er den sexuelt aktive, dør sexlyssten min veldig raskt. Har netopp avsluttet et slikt forhold, som kvelte alt av sex lysst jeg hadde, og samtidig følelsene for jenta.

Mange jenter klager på at de ikke får nok sex, jeg har på fest spurt ut en del av de. De fleste av de er ikke aktive og gir partneren noe annet enn krav, så at DE ikke får sex , forstår jeg godt. Men så er det de av andre sorten igjen. De som er så pågående at de nermest skremmer partneren sin, selvom de gir mye av seg selv. Hvis de da presser for mye, drukner de nesten hele driftene til partneren , som føler at han ikke strekker til pga han kanskje ikke er vandt med slikt, eller rett og slett ikke har så stor sexlyst.

Kommunikasjon er veldig vitkig hele veien i et forhold.

Det er viktig for sexlivet at man får bekreftelse på seg selv som elsker dvs. at partneren viser tegn på initiativ, viser interesse og tegn på at han/hun er med, har glede av det og gjerne stimulerer sin partner. Dersom bare den ene er aktiv går han/hun fort tørr og mister interessen. Passivitet oppleves ofte som avvisning, og det er vondt å oppleve.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Har det slik som deg. Jeg og er konstant kåt.

Jeg og typen hadde også masse sex i starten av forholdet våres. Etterhvert har det dabbet av.

Han syntes også at det var topp å ha sin egen "nymfoman", men ikke nå lengre.

Han er litt eldre enn meg og har myyye mer erfaring enn meg, så jeg trur ikke det er det at han trur at han ikke strekker til.

Hva det er vet ikke jeg. Skulle ønske jeg fant ut av det. Jeg blir såret og frustrert, og dessuten blir man til tider lei av å onanere.

Kan noen gutter svare oss på hvorfor det er slik tru? eller hvorfor de er slik

Hør med ham hva han føler i denne situasjonen, hvorfor han har begynt å dabbe av. Er det slutt med nyhetens interesse ? Eller er det andre ting som står i veien. Har han funnet seg en annen? Liker han ikke å ha mistet styringen ?

Noen menn blir kanskje litt overveldet av for mye sex fra partner. De føøler at de ikke strekker til, de får en slags prestasjonsangst.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen din bør vel heller prøve å skjønne hvor heldig han er - hos mange par er det nemlig hun som har minst sexappetitt.

Selv har jeg på lignende måte som deg og jobber alltid mye med å få partnerene mine til å forstå at det at jeg har stor sexappetitt ikke betyr at det er noe galt med ham. Men jeg har også avbrutt forhold fordi jeg ikke følte at han klarte å gi meg nok (men da var det snakk om mindre enn en gang pr.uke).

Så lenge du i tillegg til sex med ham klarer å tilfredstille deg selv så burdte det ikke være noe problem - tvert i mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...