Gå til innhold

Vondt

Anbefalte innlegg

lissi1365380351

Har så vondt i hodet og ansiktet idag,lurer på om noen som har kjent det samme og kan evt.trøste noe.

Er veldig fortvilet,har nett ringt legen og fått time først om en måned,har jo skikkelig vondt og problemer med å være i arbeid,men sånn veldig hast har det ikke,og jeg kunne fått en sånn akutt-time,evt.ringe opp igjen om jeg ikke skulle orke jobben.

Var hjemme fra jobb i forrige uke,orket rett og slett ikke å være i arbeid,følte meg helt utslitt,men er ennå ikke det spor bedre,helst værre.

Synes livet mitt er skikkelig kipt nå,og finner ingen gleder i noe for tiden,har bare så vondt.

Synes også det er ubehagelig å komme til legen igjen,var der for ca.halvt år siden med de samme plagene.var da sykemeldt ett år,først fulltid,siden 50% og til slutt 70%,følte det gikk veldig bra og jobbe 70% og jobbet det til jeg hadde gått ett år,og nå er det gått ett halvt år som sagt og jeg føler meg veldig dårlig.

Vondt i nakke,skuldre,ansikt(ikke hatt før) og hodet,kjenner bare det knaker i nakken,det er rett og slett helt j...

Noen som har noen råd om hva jeg bør foreta meg??

kan nevne at leg har prøvd kiropraktor,fysioterapi og nåler og plaster.

Kan jo legge til at jeg er vel en litt stresst person og har en tung fysisk jobb,ikke helt greit på privaten heller,med ett funksjonshemmet barn som er til tider veldig krevende.

Nei livet er ikke bare rosenrødt,vær glad dere som er friske.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232187-vondt/
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest missssi

Hmm hørtes ikkje bra ut. Har selv hatt slike smerter. Vondt i ansiktet, bak øynene, og vondt hvis æ så til siden. Var til lege å ble innlagt på sykehus me engang. Da va det mild form for hjernehinnebetenelse. Æ synes du skal prøve å få en lege time litt fortere å be om å undersøke deg. det er bedre å gå en gang for mye, enn en gang for lite.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232187-vondt/#findComment-1860488
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...