Gå til innhold

prostata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser et spørsmål datert 28. mars. Se svaret på dette.

hei

jeg har et Probelem da Penisen min blir stiv Kommer de gjennomsiktid veske ut av Penisen min jeg har undersøkd meg for kjønssjukdomer og hadde ikke de.

Leken sa at de kunne var en mild prostata betendelse.

så ..

blir de vekk noken gang jeg har hatt de i mange år no og de svir ikke og kommer bare ud da jeg blir sexuelt opphisset er de noken medisin som må til

legen min sa at de trengdest ikke noke men jeg lurer på om de er noke som kan hjelpe mot de de er litt pineligt at ha våde Boxershorts da en tar klærene av foran en kvinne..

takker på forhond....Mann34

Ps: de kommer en del ud av den..:( da jeg får erasjon..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23224-prostata/#findComment-100641
Del på andre sider

Trygve Talseth, Urolog

hei

jeg har et Probelem da Penisen min blir stiv Kommer de gjennomsiktid veske ut av Penisen min jeg har undersøkd meg for kjønssjukdomer og hadde ikke de.

Leken sa at de kunne var en mild prostata betendelse.

så ..

blir de vekk noken gang jeg har hatt de i mange år no og de svir ikke og kommer bare ud da jeg blir sexuelt opphisset er de noken medisin som må til

legen min sa at de trengdest ikke noke men jeg lurer på om de er noke som kan hjelpe mot de de er litt pineligt at ha våde Boxershorts da en tar klærene av foran en kvinne..

takker på forhond....Mann34

Ps: de kommer en del ud av den..:( da jeg får erasjon..

Blank væske ut av urinrøret er helt normalt når man er seksuelt opphisset. Det er like normalt som at en kvinne også skiller ut væske når hun blir opphisset.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23224-prostata/#findComment-100974
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...