Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo allerede oppdaget at han er en liten fegis da siden han ikke turte å møte opp da laguna og jeg tok en pils på Grünerhagen i fjor eller var det i forifjor :o)

En skikkelig fegis, men en sjarmerende en. Og sikkert ikke helt umulig å overtale;-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Alana

16

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

9

• laguna1365380434

8

Skrevet

En skikkelig fegis, men en sjarmerende en. Og sikkert ikke helt umulig å overtale;-)

Hehe ;o)

Skrevet

Heh..DSå den tråden først nå...Case closed da, ikke sant? ;-)

Men du fikk ikke noia av de siste hårreisende opplysningene om observasjon av deg? ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Men du fikk ikke noia av de siste hårreisende opplysningene om observasjon av deg? ;-)

Nei da..;-P Litt så, sånn med engang, men jeg er egentlig ikke noe voldsomt skvetten..;-)

Skrevet

Nei da..;-P Litt så, sånn med engang, men jeg er egentlig ikke noe voldsomt skvetten..;-)

Uff, stakkar! Men det var jo ikke en veldig mystisk forklaring da? :-o

laguna1365380434
Skrevet

Uff, stakkar! Men det var jo ikke en veldig mystisk forklaring da? :-o

;-) Neida, den var grei den..Men jeg tygde litt en stund!

:-)

Skrevet

;-) Neida, den var grei den..Men jeg tygde litt en stund!

Uff. Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for at jeg nevnte det...

laguna1365380434
Skrevet

Uff. Nå fikk jeg nesten litt dårlig samvittighet for at jeg nevnte det...

næsj! ;-) Det var jo bare artig det da..come on! :-)

Skrevet

næsj! ;-) Det var jo bare artig det da..come on! :-)

Åh, veldig glad du ser det sånn :-)) Det var jo strengt tatt ganske artig også ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Åh, veldig glad du ser det sånn :-)) Det var jo strengt tatt ganske artig også ;-)

Det var jo det da..Mn jeg gleder meg veldig til å se dere også på ordentelig..:-) Det kan jo tenkes jeg ha sett deg før, vi bor jo ikke særlig langt fra hverandre..

Men nå må jeg løpe! har kaffedate med venninne...Snx!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...