Gå til innhold

Klump i halsen

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

Hm, jeg spør ikke så mye her lenger, men nå har jeg hatt en merkelig plage i flere uker, som ikke jeg skjønner helt.

Det kjennes som jeg har en klump nede i halsen, rett innenfor strupehodet. Jeg er t.o.m. blitt litt småhoven rundt halsen der skjoldbruskkjertelen sitter...

Det kjennes nesten litt vanskelig ut å svelge, men jeg har ingen infeksjoner, eller andre symptomer.

Noen som kan ane noe om dette, eller har opplevd liknende?

Hvis det kan være noe som går over etter hvert, venter jeg med legetimen, men det begynner rett og slett å bli litt plagsomt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232295-klump-i-halsen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aina E

Tror ikke det er noe å ta på vei for. Følelsen av å ha noe i halsen er ganske vanlig. Særlig hos unge. Kan komme av bla stress. Men om du er merkbart hoven, så burde du kanskje få det undersøkt. Blir det bedre når du drikker/spiser?

mvh vernepleierstudent

Jeg er ikke stressa. Men har vært hos legen i dag. Må sjekke stoffskiftet. Har hatt mistanke om stoffskiftegreier før, men det har sett bra ut. En gang hadde jeg bittelitt forhøya prøver, men det kan vel endre seg fort? Nå begynner det å føles vanskelig å svelge til tider, så det er nok greit å få det gjort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232295-klump-i-halsen/#findComment-1777378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...