Gå til innhold

Tetracyclin sammen med Diane.

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 17 år som har vært plaget med kviser siden12årsalderen. Da jeg var 14 fikk jeg tetracyklin, det var kjempe effektivt og jeg var kjempe fin i huden de 2,5 årene jeg brukte dem. Sluttet for at jeg begynte på diane, prøvde denne p-pillen i ca.2, 5 måned men ble MYE verre. Så ikke ut. Så jeg sluttet. Sluttet jeg for tidlig, eller vil ikke diane virke på meg? Fikk tetracyklin igjen, og går nå på det. Er blitt bra igjen. Lurte derfor på om jeg kan bruke tetracyklin og diane samtidig? Tror du jeg vil få mere kviser om jeg begynner med diane sammen med tetracyklin? Skal til syden om en måned i tre uker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232306-tetracyclin-sammen-med-diane/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også gått på tetracyclin i 2 år sammen med diane, og kvisene uteble. Problemet ligger vel i det at du sluttet med tetracyclin og har ikke så mye med diane å gjøre. Jeg sluttet med tetracykiner etter 2 år og da blusset kviseproblemet kraftig opp. Jeg går nå på roaccutane. Hvis du har gått to år på tetracycline og problemet blusser opp igjen når du slutter så bør du få roaccutane. Tetracycline er et penicillin og bør ikke tas for lenge. Snakk med legen din, og ordne en henvisning til hudlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...