Gå til innhold

Snus pause og forstoppelse

Anbefalte innlegg

Gjest Snuseren
Skrevet

Hei!

Nå har det seg sånn at jeg har slutta å røyke (og det er jo bra..), men jeg har begynt med snus i steden og snuser ganske mye (Ca. 2 timer mellom). Sist jeg sluttet og røyke fikk jeg forstoppelse, og store problemer med det psykisk. Nå har det seg sånn at jenta ikke liker at jeg snuser og skal på ferie til henne i noen uker i sommer og da kan jeg ikke snuse. Jeg føler at jeg må snuse om morgenen for å komme på do. Har nikotinplaster f.eks samme virkning som snus med at det er lettere å komme på do? Er så redd for å få forstoppelse igjen mens jeg er der.

Går forresten på laktulose 15 mg daglig.

• 1 måned senere...
Gjest nicotina
Skrevet

hei!kanskje nikotintyggegummi kan hjelpe? jeg fikk løs mage av nikotinell,så det virker iallefall på magen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...