Gå til innhold

Perfeksjonistisk - NHD-


Gjest Little Madam

Anbefalte innlegg

Gjest Little Madam

Hei! Det har gått opp for meg at jeg er så ufattelig perfeksjonistisk! Står jeg foran en oppgave så legger jeg så enormt masse arbeid, tid og energi i det...Unødvendig mye, tror jeg.

Da jeg tok min utdannelse fikk jeg veldig gode karakterer og topp karakterer i praksis..(Tross at jeg var veldig psykisk syk) Men jeg har ikke utøvd mitt yrke etter at jeg ble ferig utdannet.

Fakta er at jeg sliter meg fullstendig ut på kort tid på grunn av min ekstreme? perfeksjonisme.

Var innlagt en liten tid på lukket avdeling under min utdannelsesperiode. Der pratet jeg hele tiden om å fullføre et hjemmeprosjekt som måtte innleveres. Personalet trodde meg ikke et sekund..., men jeg fullførte oppgaven på 2 dager på lukket avd. Og gjorde en glimrende jobb!

Jeg vet jo at dette ikke kun er negativt, men dette at jeg skal gjøre ting så vanvittig flott-klandrefritt og dyktig skaper problemer for meg. (Også det at jeg ofte forventer det samme fra andre..)

Har du noen kommentarer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har du noen tanker eller fantasier om hvordan det kommer til å gå dersom du tar litt lettere på ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...