Gå til innhold

Hva har skjedd med vask av barn tråden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke mor selv

Du er jo utestengt av en eller annen årsak, det blir man ikke uten videre. Du har helt sikkert fått advarsler før du ble utestengt.

Nei, er ikke utestengt og har heller aldri fått noen advarsel. Blir jeg blandet med noen andre? Skjønner ikke hva som jeg har gjort galt jeg.

Annonse

Gjest ikke mor selv

Da er det nok webmaster som forveksler deg med en annen. Har du prøvd å legge inn flere innlegg etter dette?

Ja, det var bare den tråden som ble stoppet. Så mye dritt som mange skriver her inne, og så stoppes en helt uskyldig tråd. Typisk DOL

Gjest Ulvinnen

Nei, er ikke utestengt og har heller aldri fått noen advarsel. Blir jeg blandet med noen andre? Skjønner ikke hva som jeg har gjort galt jeg.

Jeg har vanskelig for å tro at du har blitt forvekslet med noen andre.

Selv om du nå bytter nick, så ser webmaster den id'en som er knyttet til innloggingsbrukeren din.

Det er lett å skrike opp om at webmaster gjør feil, men han har som oppgave å holde det noenlunde "ryddig" her inne. Litt av en Urias-jobb, spør du meg.

Gjest ikke mor selv

Jeg har vanskelig for å tro at du har blitt forvekslet med noen andre.

Selv om du nå bytter nick, så ser webmaster den id'en som er knyttet til innloggingsbrukeren din.

Det er lett å skrike opp om at webmaster gjør feil, men han har som oppgave å holde det noenlunde "ryddig" her inne. Litt av en Urias-jobb, spør du meg.

Men hva galt har jeg gjort da?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...