Gå til innhold

Forvirret....... :S


Gjest trengertröst....

Anbefalte innlegg

Gjest trengertröst....

Nå har vi prövd i nesten 3 mndr å bli gravide..

Denne måneden skulle jeg ha mensen 19-20 mai men den kom ikke...men den 14-15 mai så fikk jeg brunt-rosa utflod som varte i 2 dager og först tenkte jeg at det var begynnelsen på mensen men det viste seg å ikke väre sant..

Jeg tenkte at kanskje så har vi lykkes denne gangen for vi har så lyst på barn..

Derfor tok jeg test, faktisk to ganger, en gang forrige uke men den var negativ og igår kveld som også var negativ :(

Jeg har ikke symptomer på mens som jeg vanligvis får opptil ei uke för mens, jeg er bare ganske så trött..

DEt er bare så skuffende :( fikk litt håp da mensen ikke kom men det var enda en nedtur denne gangen også..

Noen i samme situasjon? Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les innlegget til Kvæfjordkaka under som er i samme situasjon.

Uansett er tre måneder ikke lenge å prøve. :-) Har du brukt p-piller f.eks. kan det gå en stund før eggløsning kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

Les innlegget til Kvæfjordkaka under som er i samme situasjon.

Uansett er tre måneder ikke lenge å prøve. :-) Har du brukt p-piller f.eks. kan det gå en stund før eggløsning kommer tilbake.

DEt föles likevel som en evighet..hörer om andre som blir gravide bare ved en "tilfeldighet"..etter en omgang med usikker sex..mens vi "sliter" i 3 mndr..

Urettferdig.. :(

Har aldri brukt noe, p-piller el lignende, bare kondom som beskyttelse..

Har litt uregelmessig mens ellers men ikke noe utover ei ukes forsinkelse.. men nå har det gått 10 dager.. og ingen spesielle symptomer..

Jeg er kvalm ofte, litt murringer i magen, tung i kroppen.. men neg test :(

Takk for tipset.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEt föles likevel som en evighet..hörer om andre som blir gravide bare ved en "tilfeldighet"..etter en omgang med usikker sex..mens vi "sliter" i 3 mndr..

Urettferdig.. :(

Har aldri brukt noe, p-piller el lignende, bare kondom som beskyttelse..

Har litt uregelmessig mens ellers men ikke noe utover ei ukes forsinkelse.. men nå har det gått 10 dager.. og ingen spesielle symptomer..

Jeg er kvalm ofte, litt murringer i magen, tung i kroppen.. men neg test :(

Takk for tipset.. :)

jeg skjønner deg veldig godt... vi har prøvd i 5 måneder nå, føles som en evighet. synes at det er urettferdig at noen blir gravide med en gang(og ikke alle vil jo ha barnet heller) og her sitter vi og ønsker oss et litet nurk mere enn noe annet!! jaja, det hjelper ihvertfall ikke å synes synd på seg selv, blir ikke mere gravid av det....

du kan jo teste deg om noen dager igjen, testen kan jo være negativ selv om du er gravid. lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

jeg skjønner deg veldig godt... vi har prøvd i 5 måneder nå, føles som en evighet. synes at det er urettferdig at noen blir gravide med en gang(og ikke alle vil jo ha barnet heller) og her sitter vi og ønsker oss et litet nurk mere enn noe annet!! jaja, det hjelper ihvertfall ikke å synes synd på seg selv, blir ikke mere gravid av det....

du kan jo teste deg om noen dager igjen, testen kan jo være negativ selv om du er gravid. lykke til :o)

Ja, det er mange andre som er i samme situasjon men man föler seg liksom så alene og "mislykket" på en måte..og kan ikke unngå å tenke at kanskje så er det noe galt og vi kommer ikke til å få noen barn.. :(

Irriterende når kroppen sender blandede signaler også :S

Men men...keep on trying, all denne ventetiden kommer forhåpentligvis å väre mer enn verdt det.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er mange andre som er i samme situasjon men man föler seg liksom så alene og "mislykket" på en måte..og kan ikke unngå å tenke at kanskje så er det noe galt og vi kommer ikke til å få noen barn.. :(

Irriterende når kroppen sender blandede signaler også :S

Men men...keep on trying, all denne ventetiden kommer forhåpentligvis å väre mer enn verdt det.. :)

ja ikke sant! vi får vel verdens beste tålmodighet etterhvert, hehe!

blir liksom litt sint på meg selv hver måned når mensen kommer, misslykket. jeg ser skuffelsen hos samboern min, selv om han er mye mere avslappet til dette enn hva jeg er...

han har en sønn fra før så får vi ikke barn så er det jo pga meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trengertröst....

ja ikke sant! vi får vel verdens beste tålmodighet etterhvert, hehe!

blir liksom litt sint på meg selv hver måned når mensen kommer, misslykket. jeg ser skuffelsen hos samboern min, selv om han er mye mere avslappet til dette enn hva jeg er...

han har en sønn fra før så får vi ikke barn så er det jo pga meg.....

Skuffelsen er stor ja..gruer meg hver gang jeg tror at jeg kjenner at mensen er kommet el hver gang jeg på på toalettet..Samboeren min er enda mer skuffet enn meg..

Fysj..er sååå kvalm i ettermiddag.. :S godt el dårlig tegn..hmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffelsen er stor ja..gruer meg hver gang jeg tror at jeg kjenner at mensen er kommet el hver gang jeg på på toalettet..Samboeren min er enda mer skuffet enn meg..

Fysj..er sååå kvalm i ettermiddag.. :S godt el dårlig tegn..hmmmm....

får håpe at det er bra kvalme! jeg vil også være kvalm :(

når testet du deg sist? jeg har på følelse at du kanskje er gravid.... men dumt å få falske forhåpninger da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

får håpe at det er bra kvalme! jeg vil også være kvalm :(

når testet du deg sist? jeg har på følelse at du kanskje er gravid.... men dumt å få falske forhåpninger da!

Jeg testet igår men den var negativ, 8 dager etter forventet mens..jeg har uregelmessig mens ellers men ikke mer en 6-7 dager forsinket..så jeg håper og håper :)

Vi har stått på hele måneden..

Jeg har hatt mye kvalme i det siste..som kommer og går hele dagen..

har ikke så mye matlyst heller..

Magen min er så oppblåst også..Sure oppstöt..asjjjj..:S

Svetter som aldri för også, og det bruker jeg aldri å gjöre ellers..

men jeg tör ikke håpe helt på graviditet..sikkert bare mensen rett rundt hjörnet..

HAr brukt en formue på graviditetstester :S skal pröve å ta det litt mer med ro i fremtiden, det skjer vel når det er meninga at det skal skje..for oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet igår men den var negativ, 8 dager etter forventet mens..jeg har uregelmessig mens ellers men ikke mer en 6-7 dager forsinket..så jeg håper og håper :)

Vi har stått på hele måneden..

Jeg har hatt mye kvalme i det siste..som kommer og går hele dagen..

har ikke så mye matlyst heller..

Magen min er så oppblåst også..Sure oppstöt..asjjjj..:S

Svetter som aldri för også, og det bruker jeg aldri å gjöre ellers..

men jeg tör ikke håpe helt på graviditet..sikkert bare mensen rett rundt hjörnet..

HAr brukt en formue på graviditetstester :S skal pröve å ta det litt mer med ro i fremtiden, det skjer vel når det er meninga at det skal skje..for oss begge :)

ja, eg kjøper ikke tester jeg, for da klarer jeg ikke å la være å ta dem litt for tidlig og ofte. merker nok etterhvert hvis jeg virkelig er gravid. dyrt med tester ja. har lyst å prøve en sånn eggløsningstest men de er jo svindyre!

vet samboeren din at du er her inne og skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

ja, eg kjøper ikke tester jeg, for da klarer jeg ikke å la være å ta dem litt for tidlig og ofte. merker nok etterhvert hvis jeg virkelig er gravid. dyrt med tester ja. har lyst å prøve en sånn eggløsningstest men de er jo svindyre!

vet samboeren din at du er her inne og skriver?

Ja da, han vet..godt å höre andres meninger spes fra folk som sliter med det samme..

Det er svindyrt men jeg fant en side på nettet www.billige-tester.no som er veldig bra og billig :) jeg har akkurat idag bestilt eggløsningstester og graviditetstester samlet sett 21 + 3 for 180kr..de er veldig bra og pålitelige har jeg hört så jeg skal pröve..

Billigere enn å kjöpe på apoteket iallefall..

Så sjekk ut den siden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, han vet..godt å höre andres meninger spes fra folk som sliter med det samme..

Det er svindyrt men jeg fant en side på nettet www.billige-tester.no som er veldig bra og billig :) jeg har akkurat idag bestilt eggløsningstester og graviditetstester samlet sett 21 + 3 for 180kr..de er veldig bra og pålitelige har jeg hört så jeg skal pröve..

Billigere enn å kjöpe på apoteket iallefall..

Så sjekk ut den siden! :)

Takk det skal eg gjøre. Samboeren min vet ikke at jeg skriver her.. vil ikke at han skal vite at blir så skuffa som jeg blir og tenker så mye på det som jeg gjør. det er ikke fordi vi ikke kan snakke om ting, vi har et veldig åpent forhold men siden han har et litt mere avslappa forhold til dette så vil jeg ikke at han skal føle press pga meg. vil ikke at han skal få prestasjonsangst. hørtes det rart ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

Takk det skal eg gjøre. Samboeren min vet ikke at jeg skriver her.. vil ikke at han skal vite at blir så skuffa som jeg blir og tenker så mye på det som jeg gjør. det er ikke fordi vi ikke kan snakke om ting, vi har et veldig åpent forhold men siden han har et litt mere avslappa forhold til dette så vil jeg ikke at han skal føle press pga meg. vil ikke at han skal få prestasjonsangst. hørtes det rart ut?

Det höres ikke rart ut..jeg skjönner deg veldig godt..pröver også å ikke stresse så mye foran samboeren min når det gjelder dette her..men jeg vet at begge to har det like töft..

Spes når alle vennene har barn eller venter barn..

Vi trodde at det skulle väre lett..hehe..det er jo så enkelt liksom..men det er faktisk ikke det..

Men jeg vet at den ungen som vi en gang får kommer til å få alt det den trenger, masse av kjärlighet og oppmerksomhet först og fremst fra oss begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det höres ikke rart ut..jeg skjönner deg veldig godt..pröver også å ikke stresse så mye foran samboeren min når det gjelder dette her..men jeg vet at begge to har det like töft..

Spes når alle vennene har barn eller venter barn..

Vi trodde at det skulle väre lett..hehe..det er jo så enkelt liksom..men det er faktisk ikke det..

Men jeg vet at den ungen som vi en gang får kommer til å få alt det den trenger, masse av kjärlighet og oppmerksomhet först og fremst fra oss begge :)

ja, det går nok bra til sist! du virker veldig hyggelig... fint å ha litt kontakt med noen som er i samme situasjon!

hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

ja, det går nok bra til sist! du virker veldig hyggelig... fint å ha litt kontakt med noen som er i samme situasjon!

hvor gammel er du?

jeg er 25 :)

Hvor gammel er du?

Forresten du virker hyggelig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 25 :)

Hvor gammel er du?

Forresten du virker hyggelig også :)

jeg er 27. har dere vært sammen lenge? Nyskjerrig jeg vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

jeg er 27. har dere vært sammen lenge? Nyskjerrig jeg vettu!!

Vi har kjent hverandre i 1,5 år, har värt sammen i 1 år og värt forlovet siden nyttårsaften og vi skal gifte oss i neste uke :)

enn dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjent hverandre i 1,5 år, har värt sammen i 1 år og värt forlovet siden nyttårsaften og vi skal gifte oss i neste uke :)

enn dere da?

oi så spennende da! gratulerer!

vi har vært sammen i 1 år. fortsatt veldig forelska! er ikke forlovet, vi har snakket om det men ikke noe mere enn det. samboeren liker å bruke goood tid. syes at vi skal ha kjøpt egen bolig og sånt før vi forlover oss, vet egentlig ikke hvorfor men... hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trengertröst....

oi så spennende da! gratulerer!

vi har vært sammen i 1 år. fortsatt veldig forelska! er ikke forlovet, vi har snakket om det men ikke noe mere enn det. samboeren liker å bruke goood tid. syes at vi skal ha kjøpt egen bolig og sånt før vi forlover oss, vet egentlig ikke hvorfor men... hehe!

Takk, takk :)

ALT på et år liksom for oss men det föles rett så det er det viktigste..Men frieriet var uventet og veldig romantisk på selveste nyttårsaften, det er bare noe man ikke kan si nei til :)

Vel alt til sin tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :)

ALT på et år liksom for oss men det föles rett så det er det viktigste..Men frieriet var uventet og veldig romantisk på selveste nyttårsaften, det er bare noe man ikke kan si nei til :)

Vel alt til sin tid :)

ja et spennende år for deg! jeg gleder meg til den dagen han frir.... vi hadde en diskusjon om dette, han mente at det er teit at mannen må fri, han synes at jenta like gjerne kan gjøre det. det synes ikke jeg, jeg liker de gamle tradisjonene, jeg vil ha romantikk. jeg vil ikke fri.... får nok vente og se om han ikke gjør det til sist! jeg skjønner ikke at jeg kan være så heldig, det føles så riktig, kunne ikke fått meg en bedre mann!

ang det med graviditet så er problemet mitt liksom dobbelt, jeg er overvektig og dette kan gjøre at det er vanskelig å bli gravid har jeg hørt. så det er jo en bra motivasjon for å gå ned i vekt men jeg klarer det bare ikke, sliter skikkelig med det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...