ramsey Skrevet 27. mars 2001 Skrevet 27. mars 2001 Heisann! Jeg er en gutt/mann på 23 som lurte på en ting. På min høyre side, litt nedenfor hoftebenet, har jeg en klump. Den er såpass liten at jeg må "lete" etter den for å finne den. Men når jeg finner den, og forsiktig presser på den, da gjør det vondt, som om det var en innebygget kvise. Hva kan det være? På forhånd takk 0 Siter
Gjest Titti Skrevet 28. mars 2001 Skrevet 28. mars 2001 Innebygget kvise ....!!...*S*....? .....eller en liten fettklump(ansamling)!....-det hender! -om det er det går den bort av seg selv......etterhvert! - men , om denne plager deg bør du jo ta en tur til legen! M.v.h. 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 28. mars 2001 Skrevet 28. mars 2001 Dette kan være en liten lymfeknute,og de er ofte litt ømme ved klemming.Ved å fortsette klemmingen vil de også gjerne vedvare ømme.Hvis det er flere kuler å kjenne bør legen din få se på dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.