Gå til innhold

zeracette


Gjest frustrert 79modell

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert 79modell

Bare lurer på en ting

det er riktig at jeg ikke skal ha en pille fri uke med zeracette?

syklusen svikter etter 3 mnd'er og humøret er på bånn, sexlysten er borte, noe jeg sliter med i forholdet.

hva kan jeg gjøre? er dette en "vanlig" bivirkning med denne pillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Cerazette skal tas uten opphold. Jeg hadde humørsvingninger og uregelmessige blødninger de første 3-4 månedene. Har nå ingen bivirkninger annet enn uregelmessige blødninger, men det er veldig vanlig når man går på cerazette..prøv litt til før du evt. bytter da, jeg ville bytte flere ganger, men så gikk humørsvingingene over og nå er jeg veldig fornøyd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frustrert 79modell

Cerazette skal tas uten opphold. Jeg hadde humørsvingninger og uregelmessige blødninger de første 3-4 månedene. Har nå ingen bivirkninger annet enn uregelmessige blødninger, men det er veldig vanlig når man går på cerazette..prøv litt til før du evt. bytter da, jeg ville bytte flere ganger, men så gikk humørsvingingene over og nå er jeg veldig fornøyd :o)

hmmm får prøve litt til, selv om det er ganske frustrerende ikke å ha sexlyst, spesielt for samboeren....han sliter snart sier han....

frustrerende med uregel mens ja, ....tror jeg blir gal til tider..men men, skal vente litt til med å bestemme meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest looking up

Jeg eeelsket ceracette når jeg gikk på det - hadde ikke mens i et år. Wonderful :) Nedturen var at jeg fikk kviser og humørsvingninger, så fikk satt inn spiral istedet. Men uansett - de uregelmessige blødningene i starten gikk fort over .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke sign

hmmm får prøve litt til, selv om det er ganske frustrerende ikke å ha sexlyst, spesielt for samboeren....han sliter snart sier han....

frustrerende med uregel mens ja, ....tror jeg blir gal til tider..men men, skal vente litt til med å bestemme meg

Lykke til :o)

Vi slet en del vi også altså, enda jeg hadde lest masse om disse pillene og forberedt både kjæresten og meg selv på at det kunne bli mye styr i begynnelsen..Men han var utrolig støttende og tålmodig(selv om det gikk ut over humøret hans også), og nå angrer vi ikke på at vi holdt ut, så for oss var det verdt det..(jeg synes dessuten det er godt å vite at det er lite hormoner i disse pillene, så for meg ville det antakelig være en mye større belastning å skulle dytte i meg høydose-piller enn at jeg blør litt uregelmessig..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...