Gå til innhold

Doler FU:


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Jeg likte at hun var skarp i kantene. Diskusjonen blir friskere da.

Men hun hadde vel noen etter seg i hvert eneste innlegg på slutten og det kan bli litt slitsomt.

Jeg også synes det er greit at hun og andre er skarpe i kantene, men da må de også tåle å få litt motbør og det var hun ikke flink til å takle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 211
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    19

  • laguna1365380434

    17

  • morsan

    13

  • Alana

    10

Mest aktive i denne tråden

Gjest fyr uten vanlig nick

Du kvalifiserer til alt det du spurte om, unntatt slossing og fyll, orker nemlig ikke hodepine og så er jeg en fredelig fyr. Dessuten kvalifiserer du til en ridetur på fanget og biltur på øde skogsvei. Har sett bilde av deg, så du ser ganske bra ut. :) *kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Du kvalifiserer til alt det du spurte om, unntatt slossing og fyll, orker nemlig ikke hodepine og så er jeg en fredelig fyr. Dessuten kvalifiserer du til en ridetur på fanget og biltur på øde skogsvei. Har sett bilde av deg, så du ser ganske bra ut. :) *kremt*

Dæven, det må jeg si! ;-)

Men altså..Hva er ditt vanlige nick, og hvor huen mener du at du har sett bilde av meg hen?!

*mystifisert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg også synes det er greit at hun og andre er skarpe i kantene, men da må de også tåle å få litt motbør og det var hun ikke flink til å takle.

Var det derfor hun sluttet..?Huff..Nå fikk jeg nesten litt kjip samvittighet..Jeg hadde nemlig en skarp liten meningsutveksling med favn like før jeg ikke så noe mere til henne her..Og da ble hun dritsur! :-I

Men ellers var vi på god fot vi altså, så jeg nekter vel egentlig å tro det hadde noe med saken å bestille, men hun ble overaskende støtt..Særlig til at det var hun som begynte..;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Hehehe..Jeg er sikker på at det er mrxx.;-) Jeg vet ikke hvorfor jeg ble så overbevist om det, men det ble jeg..;-P

"Hehehe..Jeg er sikker på at det er mrxx.;-)"

Ikke si det da! *Sukk*

Det er ikke rart at han er populær, det er jeg jo den første til å fatte. Men så mange om beinet, det blir mølje, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mom33

Hvilken doler ville du bedt hjem på en god middag?

Ulvinnen, KariKruskakli, Lillemus, SDD, jubalong70.

Hvilke ville du gått på fylla med?

De samme - rett etter middagen!

Hvem ville du skulle lage en dødsfet partymix til deg?

Hva er en dødsfet partymix?

Hvem ville du tatt på shopping tur?

Hater å shoppe, så jeg ville nok tatt med SDD. Da ville det i alle fall gått fort!

Hvem ville du råkjørt med?

Det gjør jeg vel best selv...

Hvem ville du fnist med?

Da er vi tilbake til middagsgjengen.

Hvem ville du sloss med? ;-P

Ingen. Av prinsipp.

Hvem hadde du villet betro deg til i alvorlig samtale?

Ulvinnen, KariKruskakli og jubalong70.

Hvem ville du klint med?

HÆ???? Kan man VELGE en DOL'er å kline med? ;-)

Og hvem ville du skulle lage et bedre måltid til deg? Flyfly og annegunn! Utvilsomt!

Hvm ville du at skulle gi deg en heftig ryggmassasje?

Aner ikke.

Oj. Dette var skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

"Hehehe..Jeg er sikker på at det er mrxx.;-)"

Ikke si det da! *Sukk*

Det er ikke rart at han er populær, det er jeg jo den første til å fatte. Men så mange om beinet, det blir mølje, det!

Dere får lage fanklubb! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Se der ja..Du fikk jo ramset opp den smørbrødlista med kremdolere..;-)

klart jeg viller vært med å fnist med deg..Det hadde vi nok fiksa.! ;-)

Jeg tror også at vi fint hadde funnet tonen!

Om det ville blitt litt anstrengt i starten, så ville jeg spurt om et par nye detaljer angående feilplasserte kumlokk, og dermed ville kvelden blitt reddet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Hvilken doler ville du bedt >hjem på en god middag?

Spiser middag med en DOLer på regulært basis jeg.

>Hvilke ville du gått på fylla med?

En fyllekulle med SDD hadde ikke vært dumt. Morsomt sist gang, ville sikkert blitt morsomt nå og. Yellow hadde og vært et godt valg til det formålet ;-)

>Hvem ville du skulle lage en >dødsfet partymix til deg?

Tror ikke så veldig mange andre her inne enn SDD kunne greid å lage en partymix jeg hadde digget. Eller jo - Inter kunne også greid det, tror jeg.

>Hvem ville du tatt på >shopping tur?

Hater shopping. Generelt sett nei på dette spørsmålet tror jeg. Muligens ElinTV - hvis vi snakker Outland eller lignende sjappe.

>Hvem ville du råkjørt med?

Liker ikke råkjøring, så generell nei her og.

>Hvem ville du fnist med?

Er ikke i stand til å fnise - nøyer meg med å småbrumme litt i skjegget. Så nok et nei på generell basis.

>Hvem ville du sloss med? ;-P

Er pasifist. Så nok en generell nei.

>Hvem hadde du villet betro >deg til i alvorlig samtale?

Har en jeg betror meg til på så og si daglig basis. Ellers: ElinTV og SDD kommer med på lista her og. Trolig svært mange av de andre fra ranglertreffene også. Yellow bør og nevnes i denne forbindelse.

>Hvem ville du klint med?

Kliner fast og jevnlig med en DOLer.

>Og hvem ville du skulle lage >et bedre måltid til deg?

Hmmm...den var verre. Mange som er gode til å kokkelere her. Tror Lillemus kanskje kunne gitt meg en kulinarisk opplevelse som hadde vært minneverdig...?

>Hvm ville du at skulle gi deg >en heftig ryggmassasje?

Får heftig ryggmassasje fra en DOLer på ganske fast basis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg tror også at vi fint hadde funnet tonen!

Om det ville blitt litt anstrengt i starten, så ville jeg spurt om et par nye detaljer angående feilplasserte kumlokk, og dermed ville kvelden blitt reddet :-)

*lol* Kanskje kan begynneå bruke den historien som icebreaker? ;-) God ide!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Hehehe..Jeg er sikker på at det er mrxx.;-) Jeg vet ikke hvorfor jeg ble så overbevist om det, men det ble jeg..;-P

Du kan tro hva du vil;o)

Jeg svarer nei, på hvem du enn måtte foreslå.

Men som sagt har jeg ikke møtt noen eller sett bilde av noen, så jeg svarer kun ut i fra hvem jeg synes har en personlighet som tiltrekker meg.

Kan jo hende jeg hadde ment noe helt annet om jeg hadde møtt alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Dere får lage fanklubb! ;-)

"Dere får lage fanklubb! ;-)"

God ide'!

Da består selvsagt styret av Øvrigheta, som har all makt til å vurdere medlemsmassen. Hvilken kategori den enkelte får havne i, og ikke minst hvem som blir ekskludert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

"Dere får lage fanklubb! ;-)"

God ide'!

Da består selvsagt styret av Øvrigheta, som har all makt til å vurdere medlemsmassen. Hvilken kategori den enkelte får havne i, og ikke minst hvem som blir ekskludert.

*LOL* There you go! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Var det derfor hun sluttet..?Huff..Nå fikk jeg nesten litt kjip samvittighet..Jeg hadde nemlig en skarp liten meningsutveksling med favn like før jeg ikke så noe mere til henne her..Og da ble hun dritsur! :-I

Men ellers var vi på god fot vi altså, så jeg nekter vel egentlig å tro det hadde noe med saken å bestille, men hun ble overaskende støtt..Særlig til at det var hun som begynte..;-P

Det var ikke du som var grunnen.

Hun hadde en anonym etter seg over en tid her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOTUS78

Forum undersøkelse..Eller.. mere korrekt: Nå vil jegspørre om noe skikkelig teit som jeg vil at flest mulig skal svare på..;-)

Jeg tenkte på det etter at jeg hadde stilt spørsmålet. Da vet jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

"Hehehe..Jeg er sikker på at det er mrxx.;-)"

Ikke si det da! *Sukk*

Det er ikke rart at han er populær, det er jeg jo den første til å fatte. Men så mange om beinet, det blir mølje, det!

Slapp av:) Det er ikke han. Men han virker jo absolutt hyggelig han og da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Det var ikke du som var grunnen.

Hun hadde en anonym etter seg over en tid her.

Okey..kanskje derfor hun var så sur også da..For det var hun en stund. Selvom jeg liker henne godt til vanlig! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fyr uten vanlig nick

Dæven, det må jeg si! ;-)

Men altså..Hva er ditt vanlige nick, og hvor huen mener du at du har sett bilde av meg hen?!

*mystifisert*

"Men altså..Hva er ditt vanlige nick, "

Haha ! Det får du ikke her.:)

"og hvor huen mener du at du har sett bilde av meg hen?!"

For lang tid siden la du ut en link til en nettside der det var bilde av deg og noen karer. Bildet vise at du hadde aldeles nydelige pupper. Jeg er helt overbevist om at ytterst få er penere enn deg. Kunne vært kjent å hatt deg på fanget en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gyda.

Hadde jeg ikke nevnt deg?

Du må selvsagt være med:)

Hjertelig tusen takk! Jeg er med der du vil ha meg - er som poteten. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe..Jeg er sikker på at det er mrxx.;-) Jeg vet ikke hvorfor jeg ble så overbevist om det, men det ble jeg..;-P

Det er nok tvilsomt, jeg "kjenner" ikke henne her inne. Men self..jeg stiller opp, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...