e19l84 Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har i den siste tiden fått plager med øresusing. Plagene begynte litt før påske. Det varriere hvor høy susingen er.Hvis jeg distraherer meg med musikk og tv hører jeg ingenting. Men noen netter får jeg nesten ikke sove. Særlig hvis jeg har hatt i meg litt alkohol blir det verre. Jeg går fortiden igjennom en ganske vanskelig periode. Kan stress være årsaken? Stress? Jeg jobber i barnehage og i vinter opplevde jeg at når støyen ble for høy fikk jeg vondt i ørene. Smertene var større i det ene øre enn det andre og jeg kunne føle det langt inn i øre nesten inn i hodet. Jeg gikk til legen min om det men han sa at ingenting var gale. Håper du kan hjelpe meg. Jeg er i en eksamens periode og greier ikke å konsentrere meg om lesinga pga susing. Tusen takk på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233164-%C3%B8resus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.