Gå til innhold

sokking...


Gjest mange svar ønskes

Anbefalte innlegg

Gjest Mr Nobody

Sorry Berthold, jeg er bare en gammel og dårlig opplyst dame.

Heretter skal jeg _ikke_ le når jeg hører om damer som ronker.

*holder igjen lattær`n*

Du er litt rar, Jane, burde ikke et folkelig uttrykk for jenteonani hilses velkommen, uten latterkuler?

Dine holdninger er med på å underbygge at onani hos damer er noe som man helst ikke skal snakke om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • naiv

    10

  • ugla

    10

  • Jane

    6

  • flisa

    3

Mest aktive i denne tråden

Du er litt rar, Jane, burde ikke et folkelig uttrykk for jenteonani hilses velkommen, uten latterkuler?

Dine holdninger er med på å underbygge at onani hos damer er noe som man helst ikke skal snakke om!

Næmman i all verden? Var da fælt så alvorlig folk tok dette da? Jeg synes fortsatt det er morsomt jeg, får jeg ikke lov til å synes det? Det er _helt_ greit for meg at man kaller jenteonani for ronking, jeg har da ikke påstått noe annet, jeg bare synes det er komisk...ettersom _jeg_ aldri har hørt noen bruke det ordet om jenter som onanerer før. Ok? Eller?

Og ja, jeg _er_ rar, det har du helt rett i. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmman i all verden? Var da fælt så alvorlig folk tok dette da? Jeg synes fortsatt det er morsomt jeg, får jeg ikke lov til å synes det? Det er _helt_ greit for meg at man kaller jenteonani for ronking, jeg har da ikke påstått noe annet, jeg bare synes det er komisk...ettersom _jeg_ aldri har hørt noen bruke det ordet om jenter som onanerer før. Ok? Eller?

Og ja, jeg _er_ rar, det har du helt rett i. ;-)

Jeg glemte en ting. Du skriver:

"Dine holdninger er med på å underbygge at onani hos damer er noe som man helst ikke skal snakke om!"

For noe tull! Fant du ut det der helt av deg selv fordi jeg synes det er komisk å bruke ordet ronke når en dame onanerer? *rister oppgitt på hodet*

Jeg kan da godt rope ut til hele verden at jeg..eh..ronker selv, og gud hvor deilig det er! Var det noe mer du lurte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr Nobody

Jeg glemte en ting. Du skriver:

"Dine holdninger er med på å underbygge at onani hos damer er noe som man helst ikke skal snakke om!"

For noe tull! Fant du ut det der helt av deg selv fordi jeg synes det er komisk å bruke ordet ronke når en dame onanerer? *rister oppgitt på hodet*

Jeg kan da godt rope ut til hele verden at jeg..eh..ronker selv, og gud hvor deilig det er! Var det noe mer du lurte på?

Nei... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada scatman, det er da greit det :-). Men _jeg_ hadde aldri hørt om det før, at damer ronker. Når jeg hører ordet ronke ser jeg for meg noe annet enn ei dame som onanerer. Derfor syntes jeg det var morsomt. Mulig jeg er dårlig opplyst da. ;-)

Helt enig med deg Jane, det må jeg si. Jeg hadde trodd dama ikke var vel bevart om hun sa til meg at hun hadde ronket, -hehe. Ordet ronke for meg er å vaske veldig fort mens man holder RUNDT:-))

For en jente villle jeg bare kalt det onanere.

Vi er nok like uopplyste du og jeg Jane, - blir du med og "napper loffen"? hehe, eller vil du heller "rulle skinn"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg Jane, det må jeg si. Jeg hadde trodd dama ikke var vel bevart om hun sa til meg at hun hadde ronket, -hehe. Ordet ronke for meg er å vaske veldig fort mens man holder RUNDT:-))

For en jente villle jeg bare kalt det onanere.

Vi er nok like uopplyste du og jeg Jane, - blir du med og "napper loffen"? hehe, eller vil du heller "rulle skinn"?

Nesten godt å høre at det ikke bare er meg som er så dårlig opplyst. Tror jeg nesten må begynne å følge litt mere med på hva som skjer på sex-fronten nå om dagen.

Klart jeg blir med på en "håndjager" flisa. *hehehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ørkenvandreren

Nesten godt å høre at det ikke bare er meg som er så dårlig opplyst. Tror jeg nesten må begynne å følge litt mere med på hva som skjer på sex-fronten nå om dagen.

Klart jeg blir med på en "håndjager" flisa. *hehehe*

Vi bruker vel ikke stygge ord, gjør vi vel?

Respektable damer....det her skulle ungene deres visst!

Usj!!

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scatman

Helt enig med deg Jane, det må jeg si. Jeg hadde trodd dama ikke var vel bevart om hun sa til meg at hun hadde ronket, -hehe. Ordet ronke for meg er å vaske veldig fort mens man holder RUNDT:-))

For en jente villle jeg bare kalt det onanere.

Vi er nok like uopplyste du og jeg Jane, - blir du med og "napper loffen"? hehe, eller vil du heller "rulle skinn"?

Kom deg ut av en venninneverden hvor jenteronking eller jenteonani er et ikketema!

Er det bare overfor oss menn jenter kan si at de ...ronker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg ut av en venninneverden hvor jenteronking eller jenteonani er et ikketema!

Er det bare overfor oss menn jenter kan si at de ...ronker?

Nei, har ikke noen problemer med å snakke om sånt jeg :-)Hverken til venninner eller gubbingsen - om det skulle komme opp som et tema! MEN, i den forbindelse ville jeg ha kalt det onani! Altså, vi fniser ikke fordi vi er sjenerte for å fortelle..etc. men fordi vi synes ordet ronke bare passer til det menn gjør.

:-) see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg nevne at ordet sokke er jammen lenge siden jeg har hørt. Det trodde jeg var ute av vokabularet til folk flest. :-))

Jeg tror at gutter flest vil veldig gjerne sokke jenta slik at hun får det bra, dessuten nyter de det selv også, har jeg blitt fortalt......

Må bare si som deg, naiv. Dette ordet hadde jeg glemt, og lo godt da jeg "hørte" det igjen! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...