Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du har tidligere lovd å støtte meg i kampen mot colaen.

Hørtes ikke det seriøst ut?!

Men i dag har jeg bare drukket 1/2 glass cola, og i går 1/2 glass. Drikker myyyye isvann med sitron, og det går greit.

Så - here we go! Nå skal colaen begrenses (tør ikke si at jeg skal kutte den ut, det høres så ille ut...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233401-prozak-klar-for-avspark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på. Det smaker jo dritt uansett, egentlig. Det er bare det at du har glemt det, og må minnes på det! :-)

"................................................"

De tre siste dagene har jeg drukket bare et halvt glass hver dag.

Ellers følger jeg vanlig, normal kost. Det er jo det jeg skal leve av, ikke sant? Ikke noe sånn Nutri-skvip på meg, takk!

De tre siste dagene har jeg drukket bare et halvt glass hver dag.

Ellers følger jeg vanlig, normal kost. Det er jo det jeg skal leve av, ikke sant? Ikke noe sånn Nutri-skvip på meg, takk!

Selvfølgelig skal du spise normalt - ihvertfall hvis det i utgangspunktet ikke er noe annet enn coladrikkingen som skal til pers. :-)

".............................................."

Annonse

Ta coladrikkingen først, så kan du se på resten av kostholdet. Det er å be om å feile hvis du prøver å slutt med eller legge om flere ting samtidig.

"..........................................."

Vi er så enige, så enige!

Dessuten er kostholdet mitt særdeles sunt, nå når colaen er vekk.

Jeg kjenner at jeg har energi og styrke i kroppen igjen, og jeg fryser heller ikke så lett (det siste kan være psykisk...). Dette går bra - mye takket være deg!

Vi er så enige, så enige!

Dessuten er kostholdet mitt særdeles sunt, nå når colaen er vekk.

Jeg kjenner at jeg har energi og styrke i kroppen igjen, og jeg fryser heller ikke så lett (det siste kan være psykisk...). Dette går bra - mye takket være deg!

Bra. Kjør på. Og så må du huske å skrive syteinnlegg på DOL når det er ekstra vanskelig :-)

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...