Gå til innhold

Angst for å bli sammen med noen?!


student25

Anbefalte innlegg

Er det mulig å ha angst for å bli sammen med noen? Blir bare veldig deprimert hver gang jeg holder på å bli sammen med noen! Jeg vet også at jeg liker jenter og ikke gutter!

Har vært litt depressiv før også, dvs. gått på antidepressiva. Men går ikke på medikamenter nå for tiden. Lurer veldig på hvorfor jeg føler det slik hver gang, hva er galt med meg???

Noen som har følt det på samme måten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nevermore

Kjenner til det ja. Jeg gikk også på antidepressiva en stund, men har slutta nå. Fikk meg en ordentlig trøkk da den daværende kjæresten min dumpa meg, og nå tør jeg ikke mer. Blir bare sliten og deppa av å tenke på et nytt forhold. Jeg var allerede depressiv da jeg innledet det forholdet, så jeg vet at depresjonen ikke skyldtes at jeg ble dumpa. Men likevel klarer jeg ikke å la være å tenke at det er sånn det kommer til å gå uansett. Finner masse grunner til å ikke prøve igjen (har ikke tid til et forhold......bla bla bla) men det gjør ikke saken noe bedre. Jeg savner det så utrolig også, men bare jeg tenker på det blir det.....ja..kvalmende. Har prøvd å holde folk litt unna for sikkerhets skyld, men resultatet ble bare at jeg har isolert meg helt. Har følelsen av at jeg kommer til å bli helt overkjørt hvis jeg starter noe forhold. Er egentlig vettskremt. Vet liksom for meg selv at ingen kommer til å holde ut med meg i lengden. Uansett virker det som jenter ikke lar seg sjarmere av gutter som er litt nedkjørt og ikke så svære i kjeften lenger. Har egentlig ikke noe svar som du ser, men om dette ikke er normalt, så er du i hvertfall ikke alene om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det ja. Jeg gikk også på antidepressiva en stund, men har slutta nå. Fikk meg en ordentlig trøkk da den daværende kjæresten min dumpa meg, og nå tør jeg ikke mer. Blir bare sliten og deppa av å tenke på et nytt forhold. Jeg var allerede depressiv da jeg innledet det forholdet, så jeg vet at depresjonen ikke skyldtes at jeg ble dumpa. Men likevel klarer jeg ikke å la være å tenke at det er sånn det kommer til å gå uansett. Finner masse grunner til å ikke prøve igjen (har ikke tid til et forhold......bla bla bla) men det gjør ikke saken noe bedre. Jeg savner det så utrolig også, men bare jeg tenker på det blir det.....ja..kvalmende. Har prøvd å holde folk litt unna for sikkerhets skyld, men resultatet ble bare at jeg har isolert meg helt. Har følelsen av at jeg kommer til å bli helt overkjørt hvis jeg starter noe forhold. Er egentlig vettskremt. Vet liksom for meg selv at ingen kommer til å holde ut med meg i lengden. Uansett virker det som jenter ikke lar seg sjarmere av gutter som er litt nedkjørt og ikke så svære i kjeften lenger. Har egentlig ikke noe svar som du ser, men om dette ikke er normalt, så er du i hvertfall ikke alene om det.

hei!!

lenge siden jeg har sett nicket ditt nå!!

hvordan går det??

hvis du husker meg da....oopps...det er jo ikke sikkert at du gjør ...jaja...

*klemmer* i hvertfalll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nevermore

hei!!

lenge siden jeg har sett nicket ditt nå!!

hvordan går det??

hvis du husker meg da....oopps...det er jo ikke sikkert at du gjør ...jaja...

*klemmer* i hvertfalll

Kozy!!!!!

Joda...selvfølgelig husker jeg deg. Hadde bare ikke drømt om at du skulle huske meg. Hadde egentlig tenkt å spørre etter deg her, men jeg turde liksom ikke helt. Det ble så stille fra deg så jeg tenkte egentlig at du ikke hadde tatt noe notis av det vi snakket om sist. Off, nå snakker jeg sikkert mye piss. Hvordan det går ja. Veeel det går ganske bra, skal ikke nekte for det, men heeeeeelt på plass er det jo ikke enda. Du da?? Hvordan går det med deg.

Jeg har i hvertfall savnet deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest motisaz

ja..jeg er sånn..tør ikke tanken på å få et forhold til noen..selv om det er person jeg blir aldri så glad i ..så tør jeg ikke...har nemlig prøvd..og det taklet jeg ikke. Begynte å grue meg til de gangene vvi skulle treffes..og da fant jeg ut at det varl iten vits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..jeg er sånn..tør ikke tanken på å få et forhold til noen..selv om det er person jeg blir aldri så glad i ..så tør jeg ikke...har nemlig prøvd..og det taklet jeg ikke. Begynte å grue meg til de gangene vvi skulle treffes..og da fant jeg ut at det varl iten vits

Jeg forstår hva dere mener... jeg har vært single lenge :-)

Men akkurat nå så leser jeg en bok der det står at når man blir sammen med noen, så skjer det ofte at man liksom smelter litt sammen til et individ, og at dette blir veldig skummelt for egoet som helst vil ha kontroll over det meste.

Gav meg iallefall litt å tenke på at all denne frykten vi føler kommer fra det vi betrakter som oss selv, mens kanskje vi egentlig gjør oss selv en bjørnetjeneste...

Mitt mål er iallefall å finne meg selv før jeg finner meg en partner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er fint mulig å få angst for dette.

Et forhold krever noe av deg.

Et forhold gir deg noe fint som du kan risikere å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kozy!!!!!

Joda...selvfølgelig husker jeg deg. Hadde bare ikke drømt om at du skulle huske meg. Hadde egentlig tenkt å spørre etter deg her, men jeg turde liksom ikke helt. Det ble så stille fra deg så jeg tenkte egentlig at du ikke hadde tatt noe notis av det vi snakket om sist. Off, nå snakker jeg sikkert mye piss. Hvordan det går ja. Veeel det går ganske bra, skal ikke nekte for det, men heeeeeelt på plass er det jo ikke enda. Du da?? Hvordan går det med deg.

Jeg har i hvertfall savnet deg. :)

åh...så koz at du husker meg....sef husker jeg deg da...du er en person man ikke glemmer så lett tror jeg!

*klemmer masse*

du tullebukk, driver da ikke å skriver slike innlegg uten å ta notis av dem...nei nei nei!!!

veldig koz å se deg igjen i hvert fall!!!

*masse klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nevermore

åh...så koz at du husker meg....sef husker jeg deg da...du er en person man ikke glemmer så lett tror jeg!

*klemmer masse*

du tullebukk, driver da ikke å skriver slike innlegg uten å ta notis av dem...nei nei nei!!!

veldig koz å se deg igjen i hvert fall!!!

*masse klemmer*

Jøss, trodde ikke jeg var i stand til å gjøre sånn inntrykk. Jeg har en merkelig følelse av at jeg kjenner deg allerede. Kanskje du bare minner meg om noen. Ikke vet jeg. Men hvordan har du det egentlig? Nå har vi snakket altfor mye om meg. Har det skjedd noe siden jeg var her sist? Det er jo en evighet siden. Håper i hvertfall det går bedre med deg.

Koooooz!!

"Deiligst av alle gleder,

er gleden for slett ingenting.

Ikke for noe du kan eller vil,

gleden for intet og gleden for alt.

Gleden fordi DU er til"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, trodde ikke jeg var i stand til å gjøre sånn inntrykk. Jeg har en merkelig følelse av at jeg kjenner deg allerede. Kanskje du bare minner meg om noen. Ikke vet jeg. Men hvordan har du det egentlig? Nå har vi snakket altfor mye om meg. Har det skjedd noe siden jeg var her sist? Det er jo en evighet siden. Håper i hvertfall det går bedre med deg.

Koooooz!!

"Deiligst av alle gleder,

er gleden for slett ingenting.

Ikke for noe du kan eller vil,

gleden for intet og gleden for alt.

Gleden fordi DU er til"

hei!!

takk for diktet!! kjempefint!!

den følelsen av at du kjenner meg..det var litt ekkelt...for det føles som om jeg kjenner deg oxo...har flere ganger lurt på om du bare minner veldig om noen jeg kjenner eller om jeg faktisk kjenner deg...

rar følelse...

hmmm...mye som har skjedd egentlig...har skrevet noen innlegg her...du kan søke på kozy og se selv...

åh, det er så koz å se nicket ditt igjen!!!!

*klemmer masssssssse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nevermore

hei!!

takk for diktet!! kjempefint!!

den følelsen av at du kjenner meg..det var litt ekkelt...for det føles som om jeg kjenner deg oxo...har flere ganger lurt på om du bare minner veldig om noen jeg kjenner eller om jeg faktisk kjenner deg...

rar følelse...

hmmm...mye som har skjedd egentlig...har skrevet noen innlegg her...du kan søke på kozy og se selv...

åh, det er så koz å se nicket ditt igjen!!!!

*klemmer masssssssse*

Hei.

Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg kjenner deg. Vet ikke helt om det er måten du skriver på eller hva.....det er bare noe. Vet ikke helt om jeg skal tørre å prøve å finne det ut heller. Hva synes du?

Tenk om vi kjenner hverandre og egentlig ikke liker hverandre. Det hadde vært sært. Men jeg tror ikke akkurat det er tilfellet. Blir litt satt ut av at du synes det var så hyggelig å høre fra meg.

Hvis du har lyst til å finne ut om vi kjenner hverandre, så har jeg en mailadresse som er ganske anonym....

Iris

And I'd give up forever to touch you

'Cause I know that you feel me somehow

You're the closest to heaven that I'll ever be

And I don't wanna go home right now And all I can taste is this moment And all I can breathe is your life And sooner or later it's over

I just don't wanna miss you tonight And I don't want the world to see me

'Cause I don't think that they'd understand

When everything's made to be broken I just want you to know who I am And you can't fight the tears that ain't coming

Or the moment of truth in your lies When everything feels like the movies

And you bleed just to know you're alive

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg kjenner deg. Vet ikke helt om det er måten du skriver på eller hva.....det er bare noe. Vet ikke helt om jeg skal tørre å prøve å finne det ut heller. Hva synes du?

Tenk om vi kjenner hverandre og egentlig ikke liker hverandre. Det hadde vært sært. Men jeg tror ikke akkurat det er tilfellet. Blir litt satt ut av at du synes det var så hyggelig å høre fra meg.

Hvis du har lyst til å finne ut om vi kjenner hverandre, så har jeg en mailadresse som er ganske anonym....

Iris

And I'd give up forever to touch you

'Cause I know that you feel me somehow

You're the closest to heaven that I'll ever be

And I don't wanna go home right now And all I can taste is this moment And all I can breathe is your life And sooner or later it's over

I just don't wanna miss you tonight And I don't want the world to see me

'Cause I don't think that they'd understand

When everything's made to be broken I just want you to know who I am And you can't fight the tears that ain't coming

Or the moment of truth in your lies When everything feels like the movies

And you bleed just to know you're alive

hva er adressen til den mailen a??

tviler MEGET MEGET sterkt på at hvis jeg kjenner deg at jeg da misliker deg...kan ikke skjønne at det skulle være tilfellet!!

men det hadde vært morsomt om vi faktisk kjente hverandre....rart om vi ikke gjør det på en måte...for jeg føler virkelig at jeg kjenner deg!

hvis du har lyst til å slå av en prat en gang er jeg ofte innom welcome.to/ranglere

så det er bare å stikke innom der!!!

*Stor klem fra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nevermore

hva er adressen til den mailen a??

tviler MEGET MEGET sterkt på at hvis jeg kjenner deg at jeg da misliker deg...kan ikke skjønne at det skulle være tilfellet!!

men det hadde vært morsomt om vi faktisk kjente hverandre....rart om vi ikke gjør det på en måte...for jeg føler virkelig at jeg kjenner deg!

hvis du har lyst til å slå av en prat en gang er jeg ofte innom welcome.to/ranglere

så det er bare å stikke innom der!!!

*Stor klem fra*

Måtte finne noe som ikke stod i stil med meg så det ble [email protected]. (dessuten var det det eneste navnet jeg fant som ikke var i bruk).

Hmm, det er nesten litt skremmende at du virker så kjent. Har følelsen av at jeg må ha møtt deg før. Uansett nekter jeg å tro at jeg ikke kommer til å like deg.

Tror ikke jeg kommer til å komme innom hva-du-kalte-det-igjen med det første, (må ordne litt med nettforbindelsen først), men kanskje etterhvert.

Veel, kanskje jeg skal late som jeg jobber litt igjen :)

kooooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte finne noe som ikke stod i stil med meg så det ble [email protected]. (dessuten var det det eneste navnet jeg fant som ikke var i bruk).

Hmm, det er nesten litt skremmende at du virker så kjent. Har følelsen av at jeg må ha møtt deg før. Uansett nekter jeg å tro at jeg ikke kommer til å like deg.

Tror ikke jeg kommer til å komme innom hva-du-kalte-det-igjen med det første, (må ordne litt med nettforbindelsen først), men kanskje etterhvert.

Veel, kanskje jeg skal late som jeg jobber litt igjen :)

kooooz

hei!!

ja så fikk vi snakket sammen da...

skal få sendt deg en mail en dag...men jeg vet ikke helt nnår det blir....

dro litt for fort idag og når jeg kom på igjen var du borte...jaja

vi får snakke mmer en annnen gang dah..

jeg blir bare mer og mer overrasket over hvor fin du er jo jo mer vi snakker sammen jeg...

x'en din er dum i hodet ass....

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nevermore

hei!!

ja så fikk vi snakket sammen da...

skal få sendt deg en mail en dag...men jeg vet ikke helt nnår det blir....

dro litt for fort idag og når jeg kom på igjen var du borte...jaja

vi får snakke mmer en annnen gang dah..

jeg blir bare mer og mer overrasket over hvor fin du er jo jo mer vi snakker sammen jeg...

x'en din er dum i hodet ass....

*klemmer*

Hei

Off, jeg blir brydd her. Tusen takk i hvertfall. Det er koselig å snakke med deg og. Er godt å kunne bruke det jeg har erfart til noe litt positivt i hvertfall.

Måtte dra tidlig i går, det var derfor jeg ikke var der når du kom igjen. Men i dag er det ikke trening, så da blir jeg nok litt lenger. Hvis du er innom nattprat i dag, skal jeg prøve å titte innom så ofte jeg kan.

koooooooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...