bigbrother7 Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei, er en gutt på 18 år som lurer på hva dette kan være. Er som sagt prikker eller nupper nedentil. Har hatt de i lang tid, hvertfall 1år+. De klør ikke, eller veldig lite og sjelden. De er veldig små og veldig mange. Jeg vet at det ikke er noen kjønnsykdom. Fargen på de er hvit dvs. lysere enn resten av huden der nede. De er flest på pung, der er de umulig å telle, men har også noen (mange egentlig) på forrhuden og på roten av penis. Lurer fælt på hva dette kan være, tenkte først at de kom til å bli borte med tiden og siden de ikke er til noen plage har jeg ikke gått til lege enda.. Men har alltid hatt veldig lyst til å bli kvitt dem.. Så tenkte jeg skulle spørre her før jeg oppsøkte lege.. Har aldri vært hos gynekolog heller, for det er vel dit jeg skal? Eller kontakter jeg fastlegen? Har prøvd å beskrive prikkene så godt jeg kan. Og håper du kan gi meg svar på hva det er, om det kan behandles, om det tar lang tid, om jeg må til lege eller om jeg bare kan kjøpe noe krem eller salve.. Mvh gutt18 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233650-har-noen-prikkernupper-p%C3%A5-penis-%C3%A5-pung/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.