Gå til innhold

Jeg er gravid!


Gjest gravid med nr 2

Anbefalte innlegg

Gjest gravid med nr 2

Jeg er gravid, jeg er gravid!! Har lyst til å rope det rundt til alle jeg kjenner og ikke kjenner, men allikevel vil jeg ikke. Jeg har en sønn på under året fra før og jeg er engstelig for reaksjonene til folk på dette.

Men jeg er glad så glad og jeg gleder meg masse. Hallo alle, jeg er gravid!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! Skjønner godt at du har lyst til å rope det ut til alle som er, sånn har jeg hatt det når jeg har blitt gravid også, det er en følelse som ikke kan beskrives!

Jeg håper jeg kan komme med samme gladmelding om en måned eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravid med nr 2

Så kjekt! Gratulerer! (Og jeg lurer på nicket ditt....) :D

Hehe, det kan jeg avsløre når dette ikke er en hemmelighet lenger. Skal til ultralyd snart og vil ikke si noe til folk før jeg har sett og fått vite at alt står bra til inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye:)

Skjønner godt at du har lyst til å rope det til hele verden, det hadde jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hehe, det kan jeg avsløre når dette ikke er en hemmelighet lenger. Skal til ultralyd snart og vil ikke si noe til folk før jeg har sett og fått vite at alt står bra til inni der.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!! Skjønner godt at du har lyst til å rope det ut til alle som er, sånn har jeg hatt det når jeg har blitt gravid også, det er en følelse som ikke kan beskrives!

Jeg håper jeg kan komme med samme gladmelding om en måned eller to...

Gratulerer masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOTUS78

Gled deg over det nye barnet og ikke bry deg om hva andre mener. Dessverre finnes det gledesdrepere, men det er bare å overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravid med nr 2

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149709918' post='3152468]

Gratulerer så masse! Tjihii:D

hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke bry deg om gledesdrepere som meg og mange andre her. Vi sukker bare fordi vi ikke helt skjønner at du takler det og attpåtil er glad;-) Vi, eller skal vi si jeg, hadde dødd av utmattelse eller selvantent pga stress hvis det kom et barn til så tett.

Gratulerer så masse! Jeg tror jeg har bestemt meg for hvem du må være:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :o)

Jeg har ei venninne som har 18 mnd mellom de to yngste og jeg synes det må være en ypperlig aldersforskjell. De har kjempeglede av hverandre og har hatt det hele tida. De er nå 13 og 14 år nå og har bestandig vært gode venner og aktivisert hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravid med nr 2

Ikke bry deg om gledesdrepere som meg og mange andre her. Vi sukker bare fordi vi ikke helt skjønner at du takler det og attpåtil er glad;-) Vi, eller skal vi si jeg, hadde dødd av utmattelse eller selvantent pga stress hvis det kom et barn til så tett.

Gratulerer så masse! Jeg tror jeg har bestemt meg for hvem du må være:-)

*overser deg*

Hehe.. ja det kommer til å bli tøft, det er ikke til å stikke under en stol, men man klarer alt bare man må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravid med nr 2

Gratulerer :o)

Jeg har ei venninne som har 18 mnd mellom de to yngste og jeg synes det må være en ypperlig aldersforskjell. De har kjempeglede av hverandre og har hatt det hele tida. De er nå 13 og 14 år nå og har bestandig vært gode venner og aktivisert hverandre.

Ja, det kommer til å bli ca 18 mnd imellom dem.. og om et par år så er dem jo så og si gjevngamle og får en lekekamerat med hverandre. Det er jo supert, men noen slitsomme år har jeg nok foran meg gitt. Men jeg gleder meg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*overser deg*

Hehe.. ja det kommer til å bli tøft, det er ikke til å stikke under en stol, men man klarer alt bare man må.

Jeg har også sterke mistanker om hvem du er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*overser deg*

Hehe.. ja det kommer til å bli tøft, det er ikke til å stikke under en stol, men man klarer alt bare man må.

Jeg har nok opså gjort meg en oppfatning.. :-)

Men jeg skal ikke tippe høyt *kremt* ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...