Gå til innhold

Kviser i voksen alder (ansiktet)

Anbefalte innlegg

Gjest kvisa29

Det er ikke ett superstort problem egentlig men litt plagsomt. Det er nesten som jeg er i "kvisealdern" igjen.

Hadde aldri noe massivt utbrudd av kviser i tenårene men de kom jevnt og trutt. Det føles akkurat som om jeg opplever det samme på nytt.

Bare lurer på om noen har etpar tips til å ihvertfall begrense det litt.

Dette har begynt å skje helt plutselig uten noen forandrer i livet jeg kan komme på, det er over 10år siden jeg sluttet å få noe særlig kviser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233677-kviser-i-voksen-alder-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette opplevde jeg også da jeg var rundt 30 år.

Kjøp Basiron på apoteket. Den er reseptfri og i motsetning til div. produkter man får på parfymeri virker den.

Må påregne litt rød og ev. flassete hud i begynnelsen - begynn ev. veldig forsiktig for å venne huden til kremen.

For min del holder det å smøre det utsatte området 2-3 kvelder i uka. Om jeg holder opp kommer kvisene tilbake i løpet av ca. 2 uker, og like lang tid tar det å bli kvitt dem igjen. (Fordi det tar tid før kremen virker.)

Kjøp Basiron på apoteket. Den er reseptfri og i motsetning til div. produkter man får på parfymeri virker den.

Må påregne litt rød og ev. flassete hud i begynnelsen - begynn ev. veldig forsiktig for å venne huden til kremen.

For min del holder det å smøre det utsatte området 2-3 kvelder i uka. Om jeg holder opp kommer kvisene tilbake i løpet av ca. 2 uker, og like lang tid tar det å bli kvitt dem igjen. (Fordi det tar tid før kremen virker.)

Etter litt søk virker det som om lysbehandling også fungerer. Man får kjøpt slike lysapparat også på norske nettsider.

• 2 uker senere...
anonym9991365380747

Jeg vil ihvertfall ikke anbefale Basiron. Hadde ingen hudproblemer før jeg testet den, bare en sjelden kvise i ny og ne. Da jeg brukte den reagerte huden veldig med utslett. Etter at jeg sluttet med den, har jeg hatt problemer med seboreisk eksem som aldri forsvinner helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...