Gjest kvisa29 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Det er ikke ett superstort problem egentlig men litt plagsomt. Det er nesten som jeg er i "kvisealdern" igjen. Hadde aldri noe massivt utbrudd av kviser i tenårene men de kom jevnt og trutt. Det føles akkurat som om jeg opplever det samme på nytt. Bare lurer på om noen har etpar tips til å ihvertfall begrense det litt. Dette har begynt å skje helt plutselig uten noen forandrer i livet jeg kan komme på, det er over 10år siden jeg sluttet å få noe særlig kviser. 0 Siter
lex Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Dette opplevde jeg også da jeg var rundt 30 år. Kjøp Basiron på apoteket. Den er reseptfri og i motsetning til div. produkter man får på parfymeri virker den. Må påregne litt rød og ev. flassete hud i begynnelsen - begynn ev. veldig forsiktig for å venne huden til kremen. For min del holder det å smøre det utsatte området 2-3 kvelder i uka. Om jeg holder opp kommer kvisene tilbake i løpet av ca. 2 uker, og like lang tid tar det å bli kvitt dem igjen. (Fordi det tar tid før kremen virker.) 0 Siter
JSB Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Dette opplevde jeg også da jeg var rundt 30 år. Kjøp Basiron på apoteket. Den er reseptfri og i motsetning til div. produkter man får på parfymeri virker den. Må påregne litt rød og ev. flassete hud i begynnelsen - begynn ev. veldig forsiktig for å venne huden til kremen. For min del holder det å smøre det utsatte området 2-3 kvelder i uka. Om jeg holder opp kommer kvisene tilbake i løpet av ca. 2 uker, og like lang tid tar det å bli kvitt dem igjen. (Fordi det tar tid før kremen virker.) Etter litt søk virker det som om lysbehandling også fungerer. Man får kjøpt slike lysapparat også på norske nettsider. 0 Siter
anonym9991365380747 Skrevet 20. juni 2006 Skrevet 20. juni 2006 Dette opplevde jeg også da jeg var rundt 30 år. Kjøp Basiron på apoteket. Den er reseptfri og i motsetning til div. produkter man får på parfymeri virker den. Må påregne litt rød og ev. flassete hud i begynnelsen - begynn ev. veldig forsiktig for å venne huden til kremen. For min del holder det å smøre det utsatte området 2-3 kvelder i uka. Om jeg holder opp kommer kvisene tilbake i løpet av ca. 2 uker, og like lang tid tar det å bli kvitt dem igjen. (Fordi det tar tid før kremen virker.) Jeg vil ihvertfall ikke anbefale Basiron. Hadde ingen hudproblemer før jeg testet den, bare en sjelden kvise i ny og ne. Da jeg brukte den reagerte huden veldig med utslett. Etter at jeg sluttet med den, har jeg hatt problemer med seboreisk eksem som aldri forsvinner helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.