Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Hipp, hipp, HURRA! I dag er det dagen til Gyda! Og alle hjerter gleder seg, gleder seg, gleder seg... ...over navnedagen 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Du verden! At jeg kunne glemme det, da! Tuusen takk for gratulasjonen. Jeg får vel feire med en øl i kveld, da. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Du verden! At jeg kunne glemme det, da! Tuusen takk for gratulasjonen. Jeg får vel feire med en øl i kveld, da. :-) Gjør det, du! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 Du verden! At jeg kunne glemme det, da! Tuusen takk for gratulasjonen. Jeg får vel feire med en øl i kveld, da. :-) Du får skåle for meg også, når du feirer deg :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 6. juni 2006 Skrevet 6. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149615251' post='3150737] Hurra! Hurra! *Sprette sjampisen* Skål! :-) 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Gratulerer gratulereeeer. *s* Hipp hipp og kos deg idag, Gyda! 0 Siter
cecily Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Tenk å avsløre Gyda på denne måten! .... dessuten heter hun ikke Gustav ;-) *hihi* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Tenk å avsløre Gyda på denne måten! .... dessuten heter hun ikke Gustav ;-) *hihi* Det er Gustav OG Gyda sin store dag 06.06. Så det så! :-) 0 Siter
cecily Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Det er Gustav OG Gyda sin store dag 06.06. Så det så! :-) Jeg skjønte det. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det er Gustav OG Gyda sin store dag 06.06. Så det så! :-) Vel - Gustav er mitt alter ego. Jeg kommer kanskje til å opptre som ham på dol også, først og fremst for å få opp mannskvoten. Det er jo så mange damer som bare higer etter menn her, at et er nesten nifst. Og jeg bare understerker at jeg kan være en maskulin og forførende Gustav om jeg bare vil. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vel - Gustav er mitt alter ego. Jeg kommer kanskje til å opptre som ham på dol også, først og fremst for å få opp mannskvoten. Det er jo så mange damer som bare higer etter menn her, at et er nesten nifst. Og jeg bare understerker at jeg kan være en maskulin og forførende Gustav om jeg bare vil. Det var helt riktig av deg å informere Kirsten Giftekniv om dette, siden hun sliter med å finne gode dolmenn til hungrige dolkvinner. Forførende Gustav er herved regisrert og ligger blandt "ti på topp" lista. 0 Siter
Gyda Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Det var helt riktig av deg å informere Kirsten Giftekniv om dette, siden hun sliter med å finne gode dolmenn til hungrige dolkvinner. Forførende Gustav er herved regisrert og ligger blandt "ti på topp" lista. LOL! 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Vel - Gustav er mitt alter ego. Jeg kommer kanskje til å opptre som ham på dol også, først og fremst for å få opp mannskvoten. Det er jo så mange damer som bare higer etter menn her, at et er nesten nifst. Og jeg bare understerker at jeg kan være en maskulin og forførende Gustav om jeg bare vil. Et mannebein til å flørte med. *bølgen* Velkommen, Forførende Gustav. c",) 0 Siter
Gjest Gustav Vasa (bare Gustav er opptatt) Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Et mannebein til å flørte med. *bølgen* Velkommen, Forførende Gustav. c",) Takk, søta! *smask* 0 Siter
cecily Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Takk, søta! *smask* Er nicket 'Forførende Gustav' opptatt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.