Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nextdoorguy

Hei. Jeg har en rød og hoven forhud innerst ved hodet. Den er øm og klør veldig. Etter en uke går dette tilbake, men dukker opp igjen etter et par uker.Vet ikke om det er relatert, men har også et gult belegg på tungen og en tørrhoste jeg ikke blit kvitt.Er dette noe en spesialist bør se på?

Når det blir hoven blir den dyprød og det kan se ut som den skiller utlitt væske. Jeg er svært renslig og nøye med de regionene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233771-r%C3%B8d-og-s%C3%A5r-forhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Det er ganske vanlige symptomer du beskriver. Jeg ville tippe at det skyldes en soppinfeksjon med Candida soppen. Jeg kan tenke meg å foreslo at du forsøker et antisoppmiddeel, f. eks. Canesten e.l. krem, som du kan smøre på et par ganger om dagen i en ukes tid.

Man skal aldri si aldri i medisin, men jeg tror ikke at dine syhmptomer fra tuingen og tørrhoste har noe sammenheng med symptomene fra penis. Jeg ville se dette an før jeg går til spesialist.

nextdoorguy

Hei,

Det er ganske vanlige symptomer du beskriver. Jeg ville tippe at det skyldes en soppinfeksjon med Candida soppen. Jeg kan tenke meg å foreslo at du forsøker et antisoppmiddeel, f. eks. Canesten e.l. krem, som du kan smøre på et par ganger om dagen i en ukes tid.

Man skal aldri si aldri i medisin, men jeg tror ikke at dine syhmptomer fra tuingen og tørrhoste har noe sammenheng med symptomene fra penis. Jeg ville se dette an før jeg går til spesialist.

OK, dette er ikke reseptbelagt?

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...