Glimtipper Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Nå ville ikke Personifica ha Prozak, så da kan du vel beholde han. Forutsatt at du tillater meg en liten flørt innimellom... Åh jada, jeg er ikke sjalu. Prozak har et utsvevende sexliv. Vi dater utelukkende andre mennesker enn hverandre 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 "Jeg tror det må bli Prozak til deg, han er en raser i senga" Hvordan vet du det? Dr. Prozak tar på seg konsulentoppdrag fra doljenter når de spør pent. Og det har jeg gjort 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Dr. Prozak tar på seg konsulentoppdrag fra doljenter når de spør pent. Og det har jeg gjort Er han leiecasanova? Hadde han med seg metronom? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Åh jada, jeg er ikke sjalu. Prozak har et utsvevende sexliv. Vi dater utelukkende andre mennesker enn hverandre Det var en grei ordning! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Altfor mye ja-menneske. Altfor mye, fordi jeg sier ja til omtrent alt. Og sier jeg ikke ja, så får jeg lett dårlig samvittighet. Det er ikke helt bra det der... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Er han leiecasanova? Hadde han med seg metronom? "Er han leiecasanova?" Nei, nå har du misforstått! Det er ikke nok å ha penger for å få oppmerksomhet fra Prozak, må vite! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg sier ja til det jeg har LYST til å gjøre og nei til det jeg ikke kan eller vil. Før sa jeg ja til alt jeg KUNNE, men man lærer jo... 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 "Er han leiecasanova?" Nei, nå har du misforstått! Det er ikke nok å ha penger for å få oppmerksomhet fra Prozak, må vite! For noe surr, blir det puling eller?... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 For noe surr, blir det puling eller?... Fysj, gå og vask munnen din! "Puling"? Hvordan kan du tro at jeg driver med sånt? 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Fysj, gå og vask munnen din! "Puling"? Hvordan kan du tro at jeg driver med sånt? Du skrev jo at han var en raser i senga? Fossror du nå eller? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 På jobben er jeg altfor mye ja-menneske, privat er jeg flinkere til å velge. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Du skrev jo at han var en raser i senga? Fossror du nå eller? Ja, omtrent som da du hevdet at jeg hadde vært i Mandal. Stikk, nå er jeg lei av deg. Ingen blir Lurt av Deg Gutten. 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Ja, omtrent som da du hevdet at jeg hadde vært i Mandal. Stikk, nå er jeg lei av deg. Ingen blir Lurt av Deg Gutten. Jeg forstår lite av det du skriver nå. Ikke en bortforklaring en gang. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 Jeg forstår lite av det du skriver nå. Ikke en bortforklaring en gang. Du er ikke akkurat vanskelig å avsløre! 0 Siter
Gjest svigum Skrevet 7. juni 2006 Skrevet 7. juni 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149713531' post='3152607] Du er ikke akkurat vanskelig å avsløre! Var den til meg? 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Har faktisk fått klarsignal fra Øvrigheta (spilte på at jeg var lei meg), men måtte love bare å prate ikke noe mer. Men vi behøver jo ikke gjøre noe annet på bryllupsnatta enn å prate da...(vi er alene, ingen ser hva vi gjør..hehe) Du skjønner jeg trenger en slkikkelig deiligkjekkas! Men skal du bare prate så trenger du ingen deilig kjekkas. Da trenger du bare en som er god til å kommunisere med deg:-) 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Men skal du bare prate så trenger du ingen deilig kjekkas. Da trenger du bare en som er god til å kommunisere med deg:-) Kommunikasjon kan være så mangt... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Hehehe! Dere er underholdene altså! Prozak er jo ikke sigel... SDD er meget opptatt merker jeg. Da får jeg satse på McLoud hvis det skjærer seg for han og Jelly (var det d hun het) Musikeren virker jo gøyal, men virker litt snurt fordi han ikke har vært aktuell blant oss her inne. Men det er vel delvis hans egen feil. Jeg kan stå i beredskap for prosak hvis han blir enslig kanskje. "SDD er meget opptatt" SDD er så singel at han ikke har pult på flere uker. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 "SDD er meget opptatt" SDD er så singel at han ikke har pult på flere uker. Åhhh? Sier du det? Flere uker? Ja da er du jaggu singel. Flere uker her og. Ja, da er det vel bare å...ja...hva da? Litt redd for Øvrigheta her nå, altså. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 8. juni 2006 Skrevet 8. juni 2006 Åhhh? Sier du det? Flere uker? Ja da er du jaggu singel. Flere uker her og. Ja, da er det vel bare å...ja...hva da? Litt redd for Øvrigheta her nå, altså. Det er ikke så farlig å kødde med meg. Verre om du legger deg ut med alle kvinnene til Mrxx. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.