Gå til innhold

Orker ikke dette!

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg snart gal.. Hvor lenge skal dette holde på? Disse minnene som alltid faller ned på netthinnen. Jeg er så lei, lei av å ikke få sove eller det å ikke kunne gå gjennom en normal dag uten å donere 90% av alle tankene mine til de skittene overgrepene.

Det er så ekle minner og jeg vil helst ikke se dem, jeg blir så redd, men jeg har ikke noe valg! De kommer uansett om jeg vil eller ikke!!

Blir det noen gang bra? Er det noen her inne som ikke sliter med disse minnene?

Skam

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233857-orker-ikke-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke.. Har spurt om det samme.. men tenker at de som har kommet dit ikke er her inne lenger! Og så må jeg faktisk si, at selvom det er for j***lig innimellom, så har jeg det bedre nå enn jeg hadde det den dagen jeg startet i terapi. Det er håp for oss!!

Det er fint å høre! At det er håp mener jeg.. For hvis jeg skal være helt ærlig ser det rimelig mørkt ut. Kunne ønske jeg kunne legge alt i en stor boks, låse den og putte den et sted hvor jeg aldri var..så slapp jeg å se på minnene.

Det er kjempe bra at du har fått det bedre enn hva du hadde det før:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233857-orker-ikke-dette/#findComment-1788785
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...