lurermye1365380991 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hei! Er en gutt på 24 år som i de siste årene har vært litt plaget med røde prikker midt på brystet... Disse ser ut som kviser, og går sjeldent bort... Har også hatt en del røde prikker på baksiden av skuldrene, og har gått på tetracyclin en stund med "greit" resultat... Desverre har jeg hørt at man ikke skal bruke tetracycliner over lang tid, og etter å ha sluttet med disse, kom både prikkene på bryst og skuldre tilbake... Noen tips om hva jeg kan bruke mot dette?? Har også problemer med kviser i bakhode/nakke, og lurer på om dette kan ha noen sammenheng?? Og kan samme behandling brukes her?? Hvilke kremer anbefales?? Har prøvd å søke litt rundt på forumet her, men sitter igjen som et enda større spørsmålstegn etter å ha skrevet en liste for meg selv med forskjellige kremer... Hvilke av disse er riktig for meg??: Lamisil, hydrocortison, locoid, kenacutan, rosex eller fungoral?? Som sagt så har jeg ikke peiling på hva de forskjellige kremene er til, snappet de bare opp etter å ha søkt litt rundt temaet... På forhånd takk!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233899-prikker-p%C3%A5-bryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.