Gjest Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei!Jeg er 28 år.Under en joggetur rundt påsketider ble jeg plutselig tungpustet med piping i brystet.Siden da har jeg vært mye plaget av luftveisproblemer. Nesen renner, det klør i øynene.Jeg har tenkt at det har vært allergi og nesespray og zyrtec har hjulpet noe.Det er dager jeg er nesten helt fin, og andre hvor jeg er helt tett. pipingen i brystet kommer fortsatt når jeg jogger/anstrenger meg. Det varer i fem-ti minutter med litt hoste så er jeg fin igjen.Igår fikk jeg veldig vondt i halsen og våknet idag med en grusom hostet som satt langt nede i brystet.jeg har røyket noen år, men har siden ifjor sommer røyket 0-2 om dagen. Blir litt redd med tanke på kols og alvorlige lungesykdommer.Eller er det astma?er dette noe jeg vil ha i årene fremover? Var litt plaget av nysing i fjor vår, ellers ikke hatt allergiplager tidligere. Jeg har akkurat skiftet fastlege for jeg har flyttet, men fikk ikke time før 20.juni, derfor glad for svar fra dere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233916-astma-eller-noe-annet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.