Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!Jeg er 28 år.Under en joggetur rundt påsketider ble jeg plutselig tungpustet med piping i brystet.Siden da har jeg vært mye plaget av luftveisproblemer. Nesen renner, det klør i øynene.Jeg har tenkt at det har vært allergi og nesespray og zyrtec har hjulpet noe.Det er dager jeg er nesten helt fin, og andre hvor jeg er helt tett. pipingen i brystet kommer fortsatt når jeg jogger/anstrenger meg. Det varer i fem-ti minutter med litt hoste så er jeg fin igjen.Igår fikk jeg veldig vondt i halsen og våknet idag med en grusom hostet som satt langt nede i brystet.jeg har røyket noen år, men har siden ifjor sommer røyket 0-2 om dagen. Blir litt redd med tanke på kols og alvorlige lungesykdommer.Eller er det astma?er dette noe jeg vil ha i årene fremover? Var litt plaget av nysing i fjor vår, ellers ikke hatt allergiplager tidligere. Jeg har akkurat skiftet fastlege for jeg har flyttet, men fikk ikke time før 20.juni, derfor glad for svar fra dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/233916-astma-eller-noe-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...