Gå til innhold

Kviser, Roaccutane og ønsker å bli gravid..

Anbefalte innlegg

Heisan!

jeg er 30 år, og har vært plaget med kviser så lenge jeg kan huske. Redningen for meg ble da jeg endelig skjønte at jeg måtte til en hudlege for å få hjelp! All den tiden og pengene hos hudpleier var fullstendig bortkastet. Jeg startet på Roaccutane for 2,5 år siden, med en utrolig bra effekt. Var fullstendig kvisefri i nesten 2 år. Men så sluttet jeg med p-pillen for 5-6 mnd siden. Og nå ser jeg ikke ut!! Kvisene er tilbake for fullt! Og nå ønsker jeg å bli gravid... Så jeg er så frustrert nå, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Finnes det ingen annen løsning enn Roaccutane for meg?

Forrige Roaccutane-kur spiste jeg over hele 9 mnd for å ikke få så mye bivirkninger. Likevel blødde jeg mye neseblod i 3 mnd og var veldig sår i nesa. Men det var verd det. Problemet er bare at skal jeg komprimere kuren nå, for å ikke trenge å vente så lenge på å kunne bli gravid, er jeg redd bivirkningene blir mye verre. Hvor mye kan jeg komprimere kuren? Jeg veier 57 kg..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...