eksosanlegg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Etter endt samleie, og da ved å ha sex med partneren bakfra (ikke analsex), viser det seg at jeg blør fra penis. Det er gjør på ingen som helst måte vondt verken under samleiet eller etterpå, men det å blø slik er på ingen måte en hyggelig opplevelse for hverken meg eller henne. Jeg har ikke hatt dette problemet ved gjennomføring av samleie på vanlig/andre måter, men har blødd tidligere ganger vi har hatt sex bakfra. Mitt første spørsmål er selvfølgelig hvorvidt dette er farlig? Jeg er også interessert i å vite hva det kan skyldes, om det er mulig å gjøre noe for at dette ikke gjentar seg flere ganger (kjipt å ende opp med misjonæren resten av livet), og om jeg bør oppsøke lege/spesialist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233967-blod-fra-penis-etter-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.