eksosanlegg Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei. Etter endt samleie, og da ved å ha sex med partneren bakfra (ikke analsex), viser det seg at jeg blør fra penis. Det er gjør ikke spesielt vondt verken under samleiet eller etterpå (annet enn kanskje litt svie under urinering og mørk urin og sterk lukt i et par dager etterpå), men det å blø slik er på ingen måte en hyggelig opplevelse for hverken meg eller henne. Jeg har ikke hatt dette problemet ved gjennomføring av samleie på vanlig/andre måter, men har blødd tidligere ganger vi har hatt sex bakfra. Mitt første spørsmål er selvfølgelig hvorvidt dette er farlig? Jeg er også interessert i å vite hva det kan skyldes, om det er mulig å gjøre noe for at dette ikke gjentar seg flere ganger (kjipt å ende opp med misjonæren resten av livet), og om jeg bør oppsøke lege/spesialist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233968-blod-fra-penis-etter-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Tistanden er oftest helt ufarlig, og skyldes at ved enkelte typer bøy på penis dannes smårifter inni urinrør. Les litt om diagnosen her i DOL, mange spørsmål og fine svar er skrevet. Det finnes utallige samleiestillinger, og selv ved metoden du nevner kan du endre vinkel og tempo LITT, slik at riften ikke stadig kommer. Dersom problemet alikevel tiltar, bør du kanskje få en sjekk. Ta med en urinprøve, legen kan da sjekke både mtp vanlige urinveis-infeksjoner og clamydia, samt sjekke pungen/underlivet mtp irritasjoner her; varicocele, spermatocele, prostata-betennelser og annet aktuelt. Les også litt om disse diagnosene her i DOL. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233968-blod-fra-penis-etter-samleie/#findComment-1793073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.