minimor1365380922 Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei! Jeg har et problem og det er veldig mye utflod -hvitt som renner ut i store mengder og lukter surt. Jeg har en datter på 1 år og fikk satt inn hormonspiral da hun var 10 uker. Jeg har etter dette hatt to tette og kraftige urinveisinfeksjoner og ble da behandlet med antibiotika.(det er nå 6 mnd siden siste) Jeg har i tillegg gått lenge med clamydia da dette ble oppdaget ved en tilfeldighet hos min mann. Han hadde en inkapslet clamydia og ble satt på 14 dagers kur. Selv fikk jeg en engangskur med to piller antibiotika. Vi har begge sjekket oss etter dette, og begge er erklært friske.(det er nå 2 mnd siden.) Jeg har hele tiden hatt mye utflod og har det fremdeles. I løpet av de to siste mnd nå, har jeg hatt to perioder med sterk kløe i underlivet. Jeg har begge gangene brukt canesten pille og krem, og det har forsvunnet ganske rask. Er dette sopp eller har clamydia kommet tilbake, eller noe annet?? Bør jeg sjekke meg på nytt? Det er til tider svært mye utflod, er dette normalt siden jeg har spiral? Takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/233999-utflod-og-spiral/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.